Inlägg från: Glinda från Oz |Visa alla inlägg
  • Glinda från Oz

Får inte en specifik brev hem till mig...

Vad är det för parti som saknar hemsida? Registrera dig online istället, du kan skriva här så du har helt uppenbart något sätt att komma ut på nätet.

• Glinda från Oz
    Anonym (.) skrev 2021-09-07 17:18:34 följande:

Spelar ingen roll. Jag får inget specifik brev och därav trådens centrala del. Om hurvida det finns en hemsida eller att man kan sköta det via online eller vad som, är inte relevant. Jag får inte det brev jag vill ha och därmed basta.

Läs ts och sedan besvara på min fråga.

Tack!

Jag har läst. Strunta i brevet! Brevet är inte relevant! Du behöver inte brevet! Bli medlem på hemsidan! Så nu är det problem löst! Varsågod!
  • Glinda från Oz
    Anonym (.) skrev 2021-09-07 17:32:28 följande:

Jo, detta är viktigt att veta, för i framtida vetskap. Kan det vara som så att det är förvirrade för en brevbäraren att se att det står ''Kalle SVensson'' på brevet, men på brevlådan står det ''K.O Svensson''.

Obserbera, mitt namn är mer unikt än namnet ''Kalle'' och ''Svensson''. Så mitt namn sticker ut. Men kan det i alla fall vara förvirrade för en brevbäraren?

Det är den centrala frågan. Hur jag skall göra med mitt brev, är löst. Men för framtiden: Måste man vara extrem tydlig? Det bör väl räcka med att man ser efternamnet i princip. Man ser ju bokstaven ''K'' och namnet ''Svensson''. Hur förvirrade kan det bli när det står ''K.O Svensson''.

Så på alla dina andra brev och tidningar står det alltså K.O Svensson? Det står aldrig någonsin ditt fulla namn?

Det är väldigt märkligt i så fall. På alla mina räkningar, adresserad reklam, personliga brev, tidningar mm står mitt fullständiga förnamn och efternamn ibland till och med båda mina förnamn.
  • Glinda från Oz
    Anonym (.) skrev 2021-09-07 19:34:33 följande:
    Det står mitt för- och efternamn.
    Så varför skulle brevbäraren bli förvirrad av specifikt det här brevet? 
  • Glinda från Oz
    Anonym (.) skrev 2021-09-07 19:34:33 följande:
    Det står mitt för- och efternamn.

Så varför skulle brevbäraren bli förvirrad av just det här brevet då det på alla dina andra brev också står för och efternamn? Jag hänger inte med på resonemanget alls. 

Du verkar inte vara intresserad av att lösa problemet alls utan vill bara gnälla. Du säger att du vill förebygga att det händer igen men det händer bara med brev från det här stället, känns det inte mer logiskt att det är partiet som är problemet? De har troligtvis aldrig skickat något brev till dig. 

Svar på tråden Får inte en specifik brev hem till mig...