• StudierKemi

    Min tisdagsterapi (har gråtit ut idag)

    Vilken skit-dålig tisdag. Sitter ensam i klassrummet och tankarna om mitt ex smög sig ovälkommet på. Han mannen som var 17 år äldre, som knullade mig och gick. Jag blev helt knäckt. Jag är jätterädd att jag skulle attackerat honom om jag såg honom på stan. Såhär GÖR MAN INTE. Känslig som jag är. Tårarna bara rann (detta trots att vi slutade dejta och höras 4 månader sedan, OCH jag har en ny, kristen pojkvän redan). Tårarna upphörde dock att komma när jag varnade min egna 10 åriga dotter om att man inte ska ha sex före bröllopet. DÅ fick jag ro = kroppen säger att jag gör något rätt... Det är min lugnande terapi... Att varna någon annan från att göra Samma misstag....

  • Svar på tråden Min tisdagsterapi (har gråtit ut idag)
  • neverpreggo

    Stackars svansbarn med en så moraliserande mamma.

  • StudierKemi

    Har äntligen kommit på under dagen hur jag ska få ro, och inte vilja gå fram och slå till honom när jag ser honom :@ (och säkert få en bruten handled som resultat). Såhär tänker jag: Han valde inte bort MIG. Det är alltså inget som helst fel på mig tyckte han. Han valde bort min livsstil och mina omständigheter, det att jag inte arbetar ännu. Det är en helt annan sak...

  • 8airam8

    Sluta plåga ditt barn. Det är fel att göra sådär. Håll henne utanför dina affärer och dina känslor kring dem, låt henne välja vem hon pussar på och när.


    The first glass of wine is all about the food, the second glass is about love and the third glass is about mayhem.
  • SweeneyToad

    Det är ju galenskap att gifta sig med en främling, dvs att inte ha en pojkvän före bröllopet, och detta säger jag som tycker det är fel med samboskap. 

  • Anonym (7)
    StudierKemi skrev 2021-09-07 12:41:17 följande:

    Vilken skit-dålig tisdag. Sitter ensam i klassrummet och tankarna om mitt ex smög sig ovälkommet på. Han mannen som var 17 år äldre, som knullade mig och gick. Jag blev helt knäckt. Jag är jätterädd att jag skulle attackerat honom om jag såg honom på stan. Såhär GÖR MAN INTE. Känslig som jag är. Tårarna bara rann (detta trots att vi slutade dejta och höras 4 månader sedan, OCH jag har en ny, kristen pojkvän redan). Tårarna upphörde dock att komma när jag varnade min egna 10 åriga dotter om att man inte ska ha sex före bröllopet. DÅ fick jag ro = kroppen säger att jag gör något rätt... Det är min lugnande terapi... Att varna någon annan från att göra Samma misstag....


    Men gud, vad är det här? Du verkar ju inte klok på en fläck.
  • Anonym (oooo)
    Anonym (7) skrev 2021-09-07 18:17:17 följande:
    Men gud, vad är det här? Du verkar ju inte klok på en fläck.
    hela forumet är fullt med trådar från denna person och alla är Way out there 
  • Anonym (7)
    Anonym (oooo) skrev 2021-09-07 18:29:18 följande:

    hela forumet är fullt med trådar från denna person och alla är Way out there 


    Ojdå.
  • StudierKemi
    Anonym (7) skrev 2021-09-07 18:17:17 följande:

    Men gud, vad är det här? Du verkar ju inte klok på en fläck.


    Vilken mening eller meningar låter inte klokt? Kan Du vara mer specifik? (Jag tror inte Du kan det)
  • StudierKemi
    SweeneyToad skrev 2021-09-07 18:05:26 följande:

    Det är ju galenskap att gifta sig med en främling, dvs att inte ha en pojkvän före bröllopet, och detta säger jag som tycker det är fel med samboskap. 


    Jag var otydlig för man kan inte prata klarspråk med en så pass ung person. Jag menar givetvis att man inte bör ha SEX innan bröllopet. Uttryckte mig klantigt och otydligt, men det är inte lätt att förklara ideal för en sån liten...
  • Anonym (jajaså)

    Jasså du är tillbaka redan?! Förra veckan skrev du i nån tråd att det var ditt sista inlägg! Tomte Julen kommer tidigt i år!

  • StudierKemi
    Anonym (jajaså) skrev 2021-09-08 20:53:21 följande:

    Jasså du är tillbaka redan?! Förra veckan skrev du i nån tråd att det var ditt sista inlägg! Julen kommer tidigt i år!


    Åh vad Du är gullig! En stor puss på kinden till Dig ;-* Haha. Jag saknade Er alla för mycket, därför är jag tillbaks! Till och med den (en och samma) person som "ogillar" minsta lilla jag skriver, ja allt har jag saknat. :D Men jag håller fast vid att Sverige borde bli mer kristet igen. Det här som händer runtomkring oss är lite vansinnigt. Folk som har sex och litar på varandra, och sen blir alltid ena parten dumpad UTAN förvarning (jag blev dumpad plötsligt av en sååå många år äldre man) och sen har folk svårt att orka leva i 4 månader framöver, nä usch vad vi är konstiga i Sverige... Sedan söker sig både svenska kvinnor och män till utlandet och letar efter en kristen vettig partner, för svenskarna är 100% hopplösa, snuskiga, hjärtlösa ateister tyvärr....
  • Anonym (Kimchi)

    Men kära värld!

    Det ser ut som och känns att du inte mår så bra. Har du någon samtalskontakt? Har du medicinerat rätt.

    Finns pappan till din dotter närvarande?

    Vad är det du säger om att möta honom på stan. Helvrickat! Hur lyckas du få ihop historien med att han lämnade dig för fyra månader sedan och du redan är förlovad med en indisk kristen ingenjör med planerat bröllop.

    Vad vill du egentligen med gråt och prat om att dottern inte ska ha sex före äktenskapet?

  • StudierKemi
    Anonym (Kimchi) skrev 2021-09-08 23:36:44 följande:

    Men kära värld!

    Det ser ut som och känns att du inte mår så bra. Har du någon samtalskontakt? Har du medicinerat rätt.

    Finns pappan till din dotter närvarande?

    Vad är det du säger om att möta honom på stan. Helvrickat! Hur lyckas du få ihop historien med att han lämnade dig för fyra månader sedan och du redan är förlovad med en indisk kristen ingenjör med planerat bröllop.

    Vad vill du egentligen med gråt och prat om att dottern inte ska ha sex före äktenskapet?


    Nej, ingen samtalskontakt för mig. Konstigt att så många tror att jag är i behov av psykolog-hjälp, detta stämmer inte alls. Gråter aldrig Ni andra emellanåt?

    Nej, pappan till barnet är inte närvarande. Han är helt ute ur bilden, till 100%.

    Jag är för jämnan så sur på killen som dumpade mig. Han höll på och LJÖG om massa saker för att få mig i säng. Sen lekte han med mig 3 gånger hemma hos honom och sen kastade han bort mig - utan att egentligen prata med mig och kanske lösa saker och ting. Jag kände mig utnyttjad som resultat!

    Han killen jag har nu är en sann ängel, utan tvekan den raraste som finns (han är praktiserande kristen). Men vårat bröllop är typ ett arrangerat bröllop kan man säga? Min kille tycker inte att man behöver känna varandra innan bröllopet - SÅ LÄNGE BÅDA ÄR KRISTNA. Därför gifter vi oss bara utan att planera för mycket då båda två ändå har samma religion. Det är ju så det brukar gå till i Indien, att bröllop är arrangerade, så vad är fel med det?
  • Anonym (Kimchi)

    Vad tycker du att du hade för ansvar i relationen med killen som dumpade dig? Var du bara en menlös trasdocka som lät dig kastas hit och dit?

    Oftast när man har en grandios bild av sig själv eller har noll sjukdomsinsikt så tycker man sig inte ha behov av kontakt med öppenvården.

    Det där med arrangerat äktenskap med indiern är ju bara rena fantasier och ett sätt för dig att fly verkligheten. Som om allt skulle vara så mycket bättre för att ni kallar er kristna. Det är bara något du gömmer dig bakom för att rättfärdiga din dröm om verklighet och du tror att man inte ska ifrågasätta dig pga detta.

    Du är en utmärkt källa att ösa ur när det gäller material att exemplifiera med. Mycket intressant.

Svar på tråden Min tisdagsterapi (har gråtit ut idag)