Inlägg från: Anonym (Pga.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pga.)

Varför var du otrogen?

Robert 558 skrev 2021-09-10 14:44:50 följande:

Hej, några frågor till dig som varit otrogen.

Vad fick dig att gå över gränsen?
    Hade du varit det innan?
    Värt det?
    Skulle du kunna göra om det?
    Förstod du hur djupt det kunde såra?

Att hon var jättesnygg och uppvaktade mig flitigt
    Nej hade inte vart det innan.
    Var det värt det? Både ja och nej. Under perioden jag vänstrade med henne kändes det definitivt värt det men inte sedan.
    Vet inte om jag skulle kunna göra om det.
    Jag förstod hur djupt det kunde såra, men blockerade bort det.

Hade en kvinnlig bekant som uppvaktade mig flitigt trots att jag hade sambo. Den andra kvinnan var extremt snygg och sexig, jag sa nej till flera inviter. Men långt innan jag sa ja var jag helt såld på den där andra kvinnan, så den mentala otroheten började nog ett halvår innan det hände något fysiskt.

När det till sist hände så maratonsexade vi en vecka, fullt av olästa sms från sambon där hon undrade vart jag var, jag blev anmäld försvunnen osv. Brydde mig inte om något annat än den nya så jag bara sa rent ut till min sambo att jag har träffat en annan. Vet inte vad jag skall säga så jag säger bara hejdå.

Den nya relationen var helt fantastisk i ungefär två år, sedan började jag fatta att hon hade flera skruvar lösa. Humörsvängningar från helvetet, extrem svartsjuka, utbrott för ingenting, slog sönder möbler, rev mig, skar mig med brödkniv, skar sig själv med brödkniv, hotade att ta livet av sig om jag gjorde slut, när jag var på jobbet ringde hon och skrek och var hysterisk kanske varannan timme, hotade med att skära sig om jag inte kom hem osv. Men kom ur det där. Saknade min förra sambo efter det men hon ville inte ha tillbaks mig.  
Svar på tråden Varför var du otrogen?