• Anonym (Orolig)

Testen blir inte starkare

Jag hade BIM igår och har de senaste dagarna tagit RFSU testa ofta för att se så att strecket blir starkare, har missfall med mig i bagaget. Har fått tydliga plus, plussade redan BIM -5 med testa tidigt.

Men nu tycker jag inte att strecken blir starkare och är orolig för nytt missfall. Har även ont I ländryggen.

Vad tror ni? Någon som har varit med om liknade med där det gått bra?

• Svar på tråden Testen blir inte starkare
  • Anonym (Anonym)

Det är ingen större skillnad mellan 11 och 12 men finns ingen anledning att vara orolig så här tidigt.

• Anonym (Anna)

Tycker att du fått en fin ökning sen är det visserligen ingen större skillnad mellan de 2 senaste men jag hade samma problem när testen började bli sådär starka. Jag tog dessutom test varannan dag och hade ibland svårt att se någon skillnad, en dag var det till och med lite svagare. Är i v18 nu så det behöver inte betyda något.

• Anonym (Orolig)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-09-12 07:25:12 följande:

Det är ingen större skillnad mellan 11 och 12 men finns ingen anledning att vara orolig så här tidigt.

Anonym (Anna) skrev 2021-09-12 08:30:27 följande:

Tycker att du fått en fin ökning sen är det visserligen ingen större skillnad mellan de 2 senaste men jag hade samma problem när testen började bli sådär starka. Jag tog dessutom test varannan dag och hade ibland svårt att se någon skillnad, en dag var det till och med lite svagare. Är i v18 nu så det behöver inte betyda något.

Tack så mycket för att ni svarar! Känns lite bättre, men såklart orolig. Jag vet att om det inte går vägen så är det inte så mycket att göra åt det, men det är den här jävla ovissheten som är så tuff.
  • Anonym (Orolig)

En uppdatering för den som hittar tråden i framtiden:

Tycker nog få en bättre stegring idag, så håller tummarna

Svar på tråden Testen blir inte starkare