Fryst återföring i september, vem mer än jag?
Jag satte tillbaka en 5 dagars igår FET. Har upptäckt en liten rosa blödning efter återinförande. Denna gång fick jag inte lutinus. Detta är min fjärde återinförda
Jag satte tillbaka en 5 dagars igår FET. Har upptäckt en liten rosa blödning efter återinförande. Denna gång fick jag inte lutinus. Detta är min fjärde återinförda
Testdag 28/9
Pms känningar här. Stackars sambon? vet ej vad som händer med kroppen? läskigt att inte kunna skylla på lutinus. Ömmare i brösten idag, humöret igår var inte alls på topp. Någon mer som har humörsvängningar utöver de vanliga?
Testade imorse och det var nästan läskigt tomt på andra sidan ena strecket. Inte gravid överhuvudtaget. Känns såklart väldigt tungt. Kändes inte rätt i kroppen men jag är en sådan grundoptimist så jag trodde ändå det skulle vara positivt. Håller tummarna för er andra. Fint med några som går före och har lyckats.
Jag kunde inte hålla mig! Jag tog ett early test nu på ruvdag 6 utan lutinus. Och det visade starkt positivt. Nu förstår jag Varför dessa ömma bröst gör ont att sätta i bh och den fruktansvärda halsbrännan. Samt illamåendet. Har känt i kroppen men vågade inte hoppas.
Men det visade precis vad jag trodde.