BIM oktober 2021
Hejsan!
Hoppar oxå in här. Har sedan innan två tjejer på 7 och 5år. Så försök till en 3:a
BIM 14/10. :)
Hejsan!
Hoppar oxå in här. Har sedan innan två tjejer på 7 och 5år. Så försök till en 3:a
BIM 14/10. :)
Då jag missade min äl förra månaden eller inte hade någon äl alla test var negativa.
Tänkte att ja skulle testa från första dagen efter mensen för att hitta min äl.... Har aldrig använt äl test innan så är lite förvirrad... Hur tidigt efter mens kan man få utslag på LH? Någon som vet? Är idag 2 dagar efter mens och det börjar bli ett streck för LH stegring. Kan det vara så?
Då jag missade min äl förra månaden eller inte hade någon äl alla test var negativa.
Tänkte att ja skulle testa från första dagen efter mensen för att hitta min äl.... Har aldrig använt äl test innan så är lite förvirrad... Hur tidigt efter mens kan man få utslag på LH? Någon som vet? Är idag 2 dagar efter mens och det börjar bli ett streck för LH stegring. Kan det vara så?
1/10 oreokakan11 (första barnet, första försöket) PLUSSAT
3/10 Elin1991 (andra barnet, första försöket)
3/10 BounceBambi (första barnet, andra försöket)
5/10 Vittring89 (andra barnet, andra försöket)
6/10 Beckizen (första barnet, tredje försöket)
6/10 babyloove (andra barnet, fjärde försöket) PLUSSAT
7/10 Fyyyyran (fjärde barnet, andra försöket)
7/10 FluffigaMoln (första barnet)
8/10 Knyttets, 25 år (första barnet, tredje försöket)
10/10 ollebollen (första barnet, första försöket)
10/10 DomkallarmigS (första barnet, andra försöket)
10/10 MommyA (tredje barnet, andra försöket)
13/10 AllieP (Första barnet, andra försöket)
14/10 Värmlandsjänta, 30 år (andra barnet, tredje försöket)
14/10 Nyfiken23, 30år (tredje barnet, andra försöket)
15/10 EIJ90, 30 år (andra barnet, tredje försöket)
15/10 Humlisen17 (första barnet, tredje försöket)
15/10 Etaj ( andra gemensamma barnet, andra försöket)
15/10 Fyrklöverns (första barnet, fjärde försöket)
16/10 Silince (fjärde barnet, första försöket)
?/10 GlitterStjärnan (andra barnet, första försöket)
18/10 Mor till Ella 38år,(fjärde barnet, andra försöket)
18/10 evelinagra1 22år (första barnet, 6e försöket)
18/10 betula 39 år (3e barnet, 3e försöket)
19/10 Sofian81 (tredje barnet, andra försöket)
19/10 Tjo91 (andra barnet, andra försöket)
19/10 Melle90 (andra barnet, fjärde försöket efter MA)
21/10 Bez (första barnet, 3e försöket)
21/10 Olise91 (tredje barnet, andra försöket)
22/10 RyskaRäven 22 år (första barnet, 7:e försöket, 1 MF)
23/10 Hoppas2022 (fjärde barnet, åttonde försöket)
23/10 Alexa22 (första barnet, tredje försöket)
25/10 Tefat 26 år (Första barnet, tredje försöket)
26/10 sockerbulle1 (första barnet, tredje försöket)
27/10 dujagochbebisen (första barnet, andra försöket)
Kanske är en dum fråga.... Men jag är på äl+6 idag och har idag en svidande/molande värk i livmodern som håller i sig mer eller mindre mycket... Är det bara önsketänkande eller kan det vara tecken på något?
Testade idag på morgonen äl+7..... Negativt. Blir så trött på mig själv som testade så tidigt, blir ju ledsen av ett negativt. :(
Vet exakt vad du menar. Jag testade för två dagar sedan och tänker att jag kanske kommer testa imorgon om tempen skulle gå upp igen. Går tempen inte upp så kommer jag inte testa för att skydda mig själv, haha...
Imorgon är jag på ÄL+10 så fortfarnde tidigt. Har haft hög temp sedan ÄL+4 men idag ÄL+9 sjönk den 0.2 grader så jag tappade därmed hoppet :(
Blir så besviken att jag inte kunde hålla mig.... Testade idag bim-3 testet var negativt.
Är det kört tror ni? Eller finns det hopp ändå? :'(
Är på BIM idag. Fick ett super svagt positivt rfsutest idag på morgonen. Har haft molvärk till och från sedan ÄL, har det idag med. Så får se om mensen kommer annars testa imorgon igen ????
Åh håller tummarna för dig! Jag längtar efter att få se något pyttestreck åtminstone. Varje månad är det liksom så blankt det kan bli. Börjar undra om jag kan bli gravid ????????