BIM oktober 2021
Hmm jag var tvungen att testa med för jag har också BIM 3/10 och enligt min kan jag testa måndag 27 september. Dock la jag inte in ägglossningsdatum för jag vet inte exakt när det hände den här månaden.
Hmm jag var tvungen att testa med för jag har också BIM 3/10 och enligt min kan jag testa måndag 27 september. Dock la jag inte in ägglossningsdatum för jag vet inte exakt när det hände den här månaden.
Så förvirrad på allt detta. Enligt denna bild kan jag testa först 30 sep då 6 dagar innan BIM, men enligt min app ska jag ha BIM 3 oktober.. så borde kunna testa 27-28 september ????????
Läskigt hur man håller på, de diffar några dagar men men vill veta helst igår ????
Jag håller på att bli lite halvtokig här hemma. Enligt app så hade jag ägglossning i helgen & nu har jag börjat få molvärk. Vill så gärna testa men jag vet att det inte kommer visa något utan får vänta tills efter helgen. Har BIM 3/10 & undrar om någon mer fått molvärk såhär långt innan BIM?
Hade också ägglossning då och liknande symptom nu! Ska ta test på tisdag så vi får se, håller tummarna!
Guuud ändå spännande ju!!! Hoppas många plussar! Har typ inte heller symtom, eller jo har så sjukt mkt vattniga flytningar, det liksom RANN ut imorse haha. Luktfria också. Superkonstigt. Men jag har smygtestat imorse o de var negativt, men lång tid kvar egentligen ju?
Är ju min första cykel utan spiral så kanske ska vara så! Hihi vi har samma BIM!! Jag lär väl testa varje dag haha så dum
Åh så pirrigt om du får ett plus innan BIM! Håller verkligen tummarna! :) har du några fler symptom än vattniga flytningar?
Någon som tagit ett testa tidigt än?
Mitt också neg idag bim 2/10
Mitt också neg idag bim 2/10
Tänkte ta på tisdag som är bim-3, hoppas verkligen på ett plus för vill verkligen överraska mannen på hans födelsedag :D har haft en del symptom om jag aldrig haft innan, hade molande värk i magen ca en vecka efter äl och fick även en blödning, nu vet jag inte om det är en nidblödning eller om det är pga ett sår jag har nära underlivet lol. Men har också varit otroligt andfådd och har fått halsbränna så hoppas innerligt på ett plus!!
Åh, vad tiden går långsamt. Man vill ju bara veta :)
Negativt imorse :( BIM -4
Nu har jag och mannen gjort vad vi kan den här ägglossningen. Fick fast smiley i onsdags på cykeldag 14. Nu börjar den eviga väntan på BIM som är 28/10. Detta är vårt 8e försök, första barnet. Någon mer som har BIM 28/10? Isåfall, när kommer du testa? Jag vill hålla mig till iallafall BIM -1 den här gången. Testar alltid för tidigt - bara slöseri med tester
Jag har bim 27e vilket är på äl+10 för mig. Tänker vänta tills dess med att testa, kommer inte mensen på fm där så tar jag ett test. Började testa alldeles för tidigt förra cykeln (äl+8) och hade svaga men synliga plus från äl+9, sen fick jag missfall på äl+13 så ångrar att jag testade över huvudtaget.
Jag har BIM kring 29/10. Jag ska försöka att inte testa mig förrän 29/10 på kvällen. Jag har många gravtester, så är rädd jag kommer ta tidigare xD är första försöket efter mf jag hade i september.
När har du bim? Inga symtom har alltid varit ett gott tecken för min egen del, det är faktiskt de gångerna jag har plussat. Ge inte upp hoppet <3
Kan inte förstå det! Jag och mannen började försöka för ett år sen, fick ett tidigt missfall i början på året och har nu äntligen fått ett plus igen!! Jag bara gråter. Hoppas hoppas att detta lilla liv vill stanna kvar!