• Lovve123

BIM oktober 2021

Hmm jag var tvungen att testa med för jag har också BIM 3/10 och enligt min kan jag testa måndag 27 september. Dock la jag inte in ägglossningsdatum för jag vet inte exakt när det hände den här månaden.

• Lovve123
    babyloove skrev 2021-09-23 13:05:58 följande:

Så förvirrad på allt detta. Enligt denna bild kan jag testa först 30 sep då 6 dagar innan BIM, men enligt min app ska jag ha BIM 3 oktober.. så borde kunna testa 27-28 september ????????

Läskigt hur man håller på, de diffar några dagar men men vill veta helst igår ????

Hmm jag var tvungen att testa med för jag har också BIM 3/10 och enligt min kan jag testa måndag 27 september. Dock la jag inte in ägglossningsdatum för jag vet inte exakt när det hände den här månaden.
  • Lovve123
    Elin1991 skrev 2021-09-23 16:57:00 följande:

Jag håller på att bli lite halvtokig här hemma. Enligt app så hade jag ägglossning i helgen & nu har jag börjat få molvärk. Vill så gärna testa men jag vet att det inte kommer visa något utan får vänta tills efter helgen. Har BIM 3/10 & undrar om någon mer fått molvärk såhär långt innan BIM?

Jag hade enligt min app ägglossning 16-18 sept och har haft nästan mensvärkskänsla i nedre delen av magen. Ibland sticker det lite också. Men annars inga symptom. Vi får hålla oss till måndag med att ta test. Så segt att vänta över helgen och vill egentligen ta på söndag men orkar inte bli besviken över negativt test utan att jag ens vet om det är äkta negativt eller om jag bara testat för tidigt.
  • Lovve123
    Oreokakan11 skrev 2021-09-23 21:24:57 följande:

Hade också ägglossning då och liknande symptom nu! Ska ta test på tisdag så vi får se, håller tummarna!

Håller tummarna för oss!! Har du/ni försökt länge? Jag slutade med preventivmedel i oktober förra året och har fått två missfall sen dess. Började med rosenrot den här cykeln som jag åt varje dag till strax innan ägglossning. Får se om det gjort någon skillnad..
  • Lovve123
    Ollebollen skrev 2021-09-24 16:25:27 följande:

Guuud ändå spännande ju!!! Hoppas många plussar! Har typ inte heller symtom, eller jo har så sjukt mkt vattniga flytningar, det liksom RANN ut imorse haha. Luktfria också. Superkonstigt. Men jag har smygtestat imorse o de var negativt, men lång tid kvar egentligen ju?

Jag har också haft vattninga flytningar ! Och doftfria. Känner inte igen detta från tidigare cykler.

Smygtestade också imorse men va negativt såklart! men väntat! Har bim 3/10
  • Lovve123
    Ollebollen skrev 2021-09-24 19:30:23 följande:

Är ju min första cykel utan spiral så kanske ska vara så! Hihi vi har samma BIM!! Jag lär väl testa varje dag haha så dum

Jag kommer nog också testa varje dag haha. Ska vänta till söndag morgon nu dock! Håller tummarna för oss alla!
  • Lovve123
    dujagochbebisen skrev 2021-09-24 22:29:19 följande:

Åh så pirrigt om du får ett plus innan BIM! Håller verkligen tummarna! :) har du några fler symptom än vattniga flytningar?

Varit svullen kring livmodern sen några dagar tillbaka, typ lite hård. Och behövt gå på toa oftare (nr 2). Sen ikväll har mina bröstvårtor blivit ömma men inte mer än inför att jag ska ha mens.
  • Lovve123
    Ewcia skrev 2021-09-26 14:37:10 följande:

Någon som tagit ett testa tidigt än?

Jag tog imorse som var negativt. BIM 3/10 så väldigt tidigt.
  • Lovve123
    Ewcia skrev 2021-09-26 15:13:56 följande:

Mitt också neg idag bim 2/10

Jag ska testa nästa gång på tisdag eller onsdag. När gör du ditt nästa test?

Håller tummarna för oss!
  • Lovve123
    Ewcia skrev 2021-09-26 15:13:56 följande:

Mitt också neg idag bim 2/10

Insåg att jag skrivit fel hela tiden i tråden. Har BIM 2/10 så samma som dig!
  • Lovve123
    Oreokakan11 skrev 2021-09-26 18:21:45 följande:

Tänkte ta på tisdag som är bim-3, hoppas verkligen på ett plus för vill verkligen överraska mannen på hans födelsedag :D har haft en del symptom om jag aldrig haft innan, hade molande värk i magen ca en vecka efter äl och fick även en blödning, nu vet jag inte om det är en nidblödning eller om det är pga ett sår jag har nära underlivet lol. Men har också varit otroligt andfådd och har fått halsbränna så hoppas innerligt på ett plus!!

Då är vi 3 som tar på tisdag! Har också haft den värken du beskriver, men har blivit mycket mildare sen igår. Men min kondition - herregud så dålig den är just nu. Dock ingen halsbränna men ömma bröstvårtor.
  • Lovve123
    FluffigaMoln skrev 2021-09-27 12:51:30 följande:

Åh, vad tiden går långsamt. Man vill ju bara veta :)

Håller med ! Ska ta test imorgon bitti... Kommer man kunna sova inatt??
  • Lovve123

Nu har jag och mannen gjort vad vi kan den här ägglossningen. Fick fast smiley i onsdags på cykeldag 14. Nu börjar den eviga väntan på BIM som är 28/10. Detta är vårt 8e försök, första barnet. Någon mer som har BIM 28/10? Isåfall, när kommer du testa? Jag vill hålla mig till iallafall BIM -1 den här gången. Testar alltid för tidigt - bara slöseri med tester

• Lovve123
    Isolines skrev 2021-10-16 17:18:11 följande:

Jag har bim 27e vilket är på äl+10 för mig. Tänker vänta tills dess med att testa, kommer inte mensen på fm där så tar jag ett test. Började testa alldeles för tidigt förra cykeln (äl+8) och hade svaga men synliga plus från äl+9, sen fick jag missfall på äl+13 så ångrar att jag testade över huvudtaget.

Usch ja jag fick också ett missfall i våras i v 4-5. Var så jobbigt då jag hann vara så glad över mitt plus

Håller tummarna för oss alla!
  • Lovve123
    Dalarna91 skrev 2021-10-17 08:16:03 följande:

Jag har BIM kring 29/10. Jag ska försöka att inte testa mig förrän 29/10 på kvällen. Jag har många gravtester, så är rädd jag kommer ta tidigare xD är första försöket efter mf jag hade i september.

Vi får göra vårt bästa att hålla oss från att testa tillsammans!
  • Lovve123
    Isolines skrev 2021-10-22 07:12:17 följande:

När har du bim? Inga symtom har alltid varit ett gott tecken för min egen del, det är faktiskt de gångerna jag har plussat. Ge inte upp hoppet <3

När du inte hade symtom, när kring BIM plussade du då?:)
  • Lovve123

Kan inte förstå det! Jag och mannen började försöka för ett år sen, fick ett tidigt missfall i början på året och har nu äntligen fått ett plus igen!! Jag bara gråter. Hoppas hoppas att detta lilla liv vill stanna kvar!

Svar på tråden BIM oktober 2021