BIM oktober 2021
Hej!
Hoppar in här med ???? BIM 3/10
Har en son 2018 sen innan, försökt några månader utan resultat.. september var första månaden med ägglossningstest :)
Hej!
Hoppar in här med ???? BIM 3/10
Har en son 2018 sen innan, försökt några månader utan resultat.. september var första månaden med ägglossningstest :)

Hmm jag var tvungen att testa med för jag har också BIM 3/10 och enligt min kan jag testa måndag 27 september. Dock la jag inte in ägglossningsdatum för jag vet inte exakt när det hände den här månaden.
Jag plussade <3
En fråga till er som vet bättre, använde mig av testlagrets testa tidigt som kan säga till redan en vecka innan bim, är ju på bim -3 nu och av clearblue. Clearblue visade starkt plus redan efter några sekunder kändes det som men testlagrets visar svagt streck. Vad kan det bero på?
Enligt app ska jag ha BIM 3/10 men enligt ÄL 6/10, så klurigt.. vågar inte testa än. Enligt app skulle jag ha bf 11/6 om det tog nu. Hade samma datum med sonen 2018, plussade med han den 2/10 2017 så funderar på att vänta tills dess bara för att, eller ska man göra på torsdag när de är 6 dagar kvar till bim enligt ÄL???
Jag hade inte kunnat hålla mig iallafall! Haha!
Åååååååh vad pirrigt!!!!!!!
Jag ser något. Har strecket färg i verkligheten? Håll oss uppdaterade! När hade du ÄL?
Ser också ett streck :D det är ju dessutom väldigt tidigt så det bådar ju gott det här!
Spännande! Tycker det ser väldigt lovande ut. Då borde du varit ÄL+11 igår om jag räknat rätt? Du kan nog ta ett till test redan idag, är det positivt så kan du lita på det. Låt bli att dricka under ca 4 h, och kanske till och med ät lite extra salt, så har du tillräckligt koncentrerad urin sen.
Omg!! Trodde inte det skulle ta denna månad!

Men åh GRATTIS <3
Stort grattis :D har du några symtom ännu? Hur länge har ni försökt?
Åh, Grattis :)
Nu blev jag nojjig. Hade också ÄL helgen 18/19 september.. känner du inte av någonting alls?