• babyloove

BIM oktober 2021

Hej!

Hoppar in här med ???? BIM 3/10

Har en son 2018 sen innan, försökt några månader utan resultat.. september var första månaden med ägglossningstest :)

• babyloove

Så förvirrad på allt detta. Enligt denna bild kan jag testa först 30 sep då 6 dagar innan BIM, men enligt min app ska jag ha BIM 3 oktober.. så borde kunna testa 27-28 september ????????

Läskigt hur man håller på, de diffar några dagar men men vill veta helst igår ????
  • babyloove
    Lovve123 skrev 2021-09-23 15:13:14 följande:

Hmm jag var tvungen att testa med för jag har också BIM 3/10 och enligt min kan jag testa måndag 27 september. Dock la jag inte in ägglossningsdatum för jag vet inte exakt när det hände den här månaden.

Jag la in ägglossning 18 för de hade jag, tog test denna månad :)

Men tog jag bort de fick jag med 27.. konstigt då min mens app säger att jag skulle ha ägglossning då men ändå ha mens 3/10
  • babyloove
    Oreokakan11 skrev 2021-09-28 08:09:42 följande:

Jag plussade <3

En fråga till er som vet bättre, använde mig av testlagrets testa tidigt som kan säga till redan en vecka innan bim, är ju på bim -3 nu och av clearblue. Clearblue visade starkt plus redan efter några sekunder kändes det som men testlagrets visar svagt streck. Vad kan det bero på?

Åh grattis!!!!
  • babyloove

Enligt app ska jag ha BIM 3/10 men enligt ÄL 6/10, så klurigt.. vågar inte testa än. Enligt app skulle jag ha bf 11/6 om det tog nu. Hade samma datum med sonen 2018, plussade med han den 2/10 2017 så funderar på att vänta tills dess bara för att, eller ska man göra på torsdag när de är 6 dagar kvar till bim enligt ÄL???

• babyloove
    Ollebollen skrev 2021-09-28 13:19:42 följande:

Jag hade inte kunnat hålla mig iallafall! Haha!

Tog ett billigtest nu när jag kom hem, bara för att. Egentligen kan det inte visa innan BIM utan ett sånt där super billigt man måste vänta in BIM för.. å tycker mig se världens svagast streck! Nu blir jag arg på mig själv för jag inte "slösade" ett testa 6 dagar innan BIM och måste vänta till imorgon bitti!! Elle så har jag stirrat fram ett svagt sträck, allt är oklart hahah
  • babyloove
    Ollebollen skrev 2021-09-28 21:06:40 följande:

Åååååååh vad pirrigt!!!!!!!

Tycker mig se ett sträck, även sambon med! Men ska köpa ett digitalt! Lite oklart när mensen ska komma, enligt ägglossning kan jag testa tidigt först imorgon med BIM 6/10.

• babyloove
    Vittring89 skrev 2021-09-29 06:48:23 följande:

Jag ser något. Har strecket färg i verkligheten? Håll oss uppdaterade! När hade du ÄL?

Ja de hade färg och var tydligare i verkligheten,så svårt att få på bild! Hade ÄL den 18/9 :)
  • babyloove
    DomkallarmigS skrev 2021-09-29 08:43:18 följande:

Ser också ett streck :D det är ju dessutom väldigt tidigt så det bådar ju gott det här!

Ja :D köpte ett digitalt imorse, men typiskt mig så gjorde jag något fel så de vart varken + eller - utan vara en bok typ och enligt bruksanvisningen betyder det att testet inte funkade.. haha. Får göra om göra rätt imorgonbitti!
  • babyloove
    Vittring89 skrev 2021-09-29 09:50:05 följande:

Spännande! Tycker det ser väldigt lovande ut. Då borde du varit ÄL+11 igår om jag räknat rätt? Du kan nog ta ett till test redan idag, är det positivt så kan du lita på det. Låt bli att dricka under ca 4 h, och kanske till och med ät lite extra salt, så har du tillräckligt koncentrerad urin sen.

Blir att köpa ett nytt test redan i em då! :D hade tänkt vänta till imorgon, men man är ju så otålig, haha
  • babyloove
    babyloove skrev 2021-09-29 11:12:50 följande:

Omg!! Trodde inte det skulle ta denna månad!

Har enligt mensappen bf 11 juni. Hade samma bf datum med sonen 2018 :D men sen kom han 1 juni istället,
    babyloove skrev 2021-09-29 11:12:50 följande:

Omg!! Trodde inte det skulle ta denna månad!

Har enligt mensappen bf 11 juni, hade samma bf datum med sonen 2018 :D sen kom han 1junu istället, men lite läskigt att de är samma!
  • babyloove
    Hoppas2022 skrev 2021-09-29 11:49:13 följande:

Stort grattis :D har du några symtom ännu? Hur länge har ni försökt?

Tack! :D inga symptom än, detta var fjärde försökte :) har en son sen innan 2018 som tog på första, så var lite snopen att de ändå "tid tid"
  • babyloove
    FluffigaMoln skrev 2021-09-29 13:21:52 följande:

Åh, Grattis :)

Nu blev jag nojjig. Hade också ÄL helgen 18/19 september.. känner du inte av någonting alls?

Tack! Har du tagit något test? :) Jag tog vanliga med streck eller vad man säger, där syntes det knappt. Så köpte digitalt :) känner inte av ett smack! Men de gjorde jag inte med sonen heller så, haha
Svar på tråden BIM oktober 2021