Inlägg från: evelinagra1 |Visa alla inlägg
  • evelinagra1

BIM oktober 2021

Hoppar in här jag med.. idag kom mensen och allt känns så jävla värdelöst, blir 6e försöket nu efter att jag opererade bort en cysta på äggstocken men innan dess har vi också försökt. I början av oktober ska jag på fertilitetsutredning så det är ju något iallafall..

• evelinagra1

30/9 Ollebollen (första barnet, första försöket)

1/10 dujagochbebisen (första barnet, första försöket)

1/10 oreokakan11 (första barnet, första försöket)

3/10 Elin1991 (andra barnet, första försöket)

3/10 BounceBambi (första barnet, andra försöket)

6/10 Beckizen (första barnet, tredje försöket)

7/10 Fyyyyran (fjärde barnet, andra försöket)

7/10 DomkallarmigS (första barnet, andra försöket)

14/10 Vittring89 (andra barnet, andra försöket)

14/10 Värmlandsjänta, 30 år (andra barnet, tredje försöket)

15/10 EIJ90, 30 år (andra barnet, tredje försöket)

15/10 Humlisen17 (första barnet, tredje försöket)

15/10 Etaj ( andra gemensamma barnet, andra försöket)

?/10 GlitterStjärnan (andra barnet, första försöket)

18/10 Mor till Ella 38år,(fjärde barnet, andra försöket)

18/10 evelinagra1 22år (första barnet, 6e försöket)

19/10 Sofian81 (tredje barnet, andra försöket)

• evelinagra1
    Ollebollen skrev 2021-09-22 22:07:11 följande:

Är det någon som upplevt vattniga flytningar som inte är i samband med ÄL? De är verkligen som vatten och luktar ingenting. Har BIM 3/10

Ja jag har haft det mellan äl och BIM dom två senaste cyklarna
  • evelinagra1

Hej på er, min mens slutade igår och idag har jag jättemycket flytningar och jag kan dra ut dom flera cm mellan fingrarna?? Vad kan detta betyda?

• evelinagra1

Hur långt innan ägglossning får ni symtom? Jag ska inte ha äl förrän tisdag nästa vecka men började få äl flytningar i lördags (dagen efter avslutad mens) och idag mår jag otroligt illa och har fortfarande mycket flytningar, brukar ha dessa symtom men kan inte minnas att jag fått det över 1 vecka innan?

• evelinagra1

Fick positivt äl test i fredags men har bara haft sex i tisdags och fredags så nu har jag super mycket ångest för att jag tror att det är för lite.. hade aldrig kunnat tro att det skulle vara såhär jobbigt att försöka skaffa barn..

• evelinagra1

Fick positivt ägglossningstest i fredags idag har jag fått en blödning och har lätt mensvärk vad kan detta vara? Måste väl vara för tidigt för nidblödning??

• evelinagra1
    Vittring89 skrev 2021-10-05 16:07:44 följande:

Det blev ett plus!

Fick ett svagt positivt test i söndag (ÄL+11) men vågade inte riktigt tro på det, men idag på BIM var det ett tydligt plus. Nu håller jag tummarna att vi får en liten junibebis <3

Åå grattis!!
Svar på tråden BIM oktober 2021