• Madelen21

BIM oktober 2021

Hej

Hoppar in här. Jag har 4 barn från tidigare förhållande. Nu försöker killen min och jag att bli gravid. Har bim i morgon. Ingen mens i sikte. Känner mig väldigt gråtmild och trött. Ska iväg på apoteket om ett tag. Ska köpa test då tänkte jag.

• Madelen21

Gomorron flickor. Bim idag. Ingen mens har kommit. Ska å köpa test sen idag. Jag hoppas av hela hjärtat att de bor en bäbis inom mig. Är så sjukt trött hela tiden. Låg typ i sängen hela eftermiddagen igår. Håll tummarna för mig ????

• Madelen21

Hur tolkar man dessa??? Ser ett svagt streck på den ena å de andra är starkare men "konstigt" .
  • Madelen21
    pandarinen skrev 2021-10-26 13:32:42 följande:

Testa ett cb digitalt som säger gravid eller inte gravid så slipper du fundera och tolka på streck hit eller dit :)

Brukar du ha regelbunden cykel?

Ja
  • Madelen21
    pandarinen skrev 2021-10-27 11:43:36 följande:

Det är nog bara att acceptera och vänta på mensen som kan vara sen tyvärr...

Har du förhöjd temp? Vet du säkert när du hade ägglossning? Tog du tester då?

Det som är positivt är ju att mensen inte dykt upp i vissa fall så kan det dröja flera dagar innan hcg nivån är såpass stark att det visar resultat. Men du hade testat med extra tidiga test också var det inte så?

Ja jag har full koll på äl å allt sånt där...

Bara att hoppas att mensen inte kommer.
  • Madelen21
    pandarinen skrev 2021-10-27 16:28:17 följande:

Har du förhöjd temp? Ömma bröst? Hur länge har ni försökt få barn?

Jag vet inte men jag blir väldigt varm lätt. Ja vi har väl försökt x antal månader....
  • Madelen21
    pandarinen skrev 2021-10-27 18:58:30 följande:

Vad är du på för dag nu? Hur tänker du nästa steg?Vad är du på för dag nu?

Skulle haft mensen i Måndags. Nästa steg ja jag vet inte.... Är väl bara att vänta ytterligare antar jag.
Svar på tråden BIM oktober 2021