Inlägg från: Anonym (Anonym@) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym@)

Otrogen mot min partner i två veckor

Anonym (Honan) skrev 2021-09-17 16:08:20 följande:
    Men det kanske är så att ni inte är gjorda för att ha en kärleksrelation du och din flickvän, istället vara vara bästa vänner?

Hur hade du reagerat om hon hade legat med någon annan?
    Jag tror många utav dessa trådarna som startas är för att provocera. Typ Fredagstrådar, trolltrådar.
    Har svårt att tro att folk är så jävla dumma i huvudet som det låter i många trådar. Att dom i många fall inte fattar att det dom håller på med både är fel och kan skada andra människor för livet. Helt i onödan om dom bara hade haft lite ryggrad.
  • Anonym (Anonym@)
    adamsäppl1 skrev 2022-06-15 00:02:10 följande:

Jag blev påkommen.

Ursäkta att jag inte varit aktiv och svarat på era frågor men mitt liv har senaste månaderna varit hektiskt och jag har försökt att leva ett vanligt liv med min partner.

Idag var jag på jobbet och min partner skrev i ett sms att jag aldrig mer ska höra av mig, hon har idag pratat med kvinnan jag var otrogen med och hon berättade allt för min partner.
    Jag åkte direkt till min partner och hon satt i videosamtal med den kvinnan jag var otrogen med och jag där stod jag som en idiot. Jag gick sedan därifrån.

Så idag har det hänt mycket och nu har sanningen kommit fram såsom många önskade, självklart har jag gjort medvetet fel och det är något jag ångrar. Jag får nu betala för den hänsynslösa period som ägde rum förra året.

Ta hand om varandra och lär av mitt misstag. Var inte otrogna. Sanningen kommer fram på ett och annat sätt.

Får skadeglatt utropa. "Rätt åt dig !", men jag tycker synd om din f.d. partner som förmodligen mår för jävligt nu.
  • Anonym (Anonym@)
    adamsäppl1 skrev 2022-06-21 21:35:21 följande:

Varför diskuterar ni bara om spekulationer kring om tråden är sann eller påhittad? Jag vill gärna diskutera min erfarenhet.

Tja, din erfarenhet måste väl bli att du gjort bort dig fullständigt.
Svar på tråden Otrogen mot min partner i två veckor