• Anonym (Facebok)

Fiktiv trekant med din man och en dildo?

Hur troligt är det att du har en fiktiv trekant med din man och en naturtrogen dildo? Du får uppleva en trekant med två kukar men enbart med din sambo. Är det en fantasi, en skräck, omöjligt eller ett kanske vid rätt tillfälle?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fiktiv trekant med din man och en dildo?
  • Anonym (Nej du)

Nej då väljer vi bort karlsloken.

• Anonym (Facebok)
    Anonym (Nej du) skrev 2021-09-16 23:10:56 följande:

Nej då väljer vi bort karlsloken.

?
  • neverpreggo

trekantTungan ute snarare ett vanligt ligg

• Anonym (meh)

Låter mest fantasilöst, och inte är det en trekant heller.

En naturtrogen dildo har väl alla tjejer haft sen de var 18 om de vill ha en, så det tillför inget direkt nyhetsvärde.

• Anonym (Well)
    Anonym (Facebok) skrev 2021-09-16 22:44:11 följande:

Hur troligt är det att du har en fiktiv trekant med din man och en naturtrogen dildo? Du får uppleva en trekant med två kukar men enbart med din sambo. Är det en fantasi, en skräck, omöjligt eller ett kanske vid rätt tillfälle?

Finns inget av alternativen som passar mig. "Fiktiv trekant"? Vi använder dildo ibland. Oftast har jag den i fittan när han knullar mig i... andra hålet :)
  • Anonym (Fru)

Nej det är inte trekant det är vanligt svenssonsex. Finns väl inget ovanligt alls att ha med extra lekkompisar i sängen, naturtrogna eller ej?

• Anonym (Facebok)
    neverpreggo skrev 2021-09-16 23:31:47 följande:

trekant snarare ett vanligt ligg

Så kanske det är för er

Det skulle kunna vara ev trekant i fantasin, det var så min tanke var. Att istället för att det är en plastbit jag har sex med så fantiserar man om att det är en kuk av kött och blod och som sitter på en man.
  • Anonym (Facebok)
    Anonym (Fru) skrev 2021-09-17 00:31:49 följande:

Nej det är inte trekant det är vanligt svenssonsex. Finns väl inget ovanligt alls att ha med extra lekkompisar i sängen, naturtrogna eller ej?

Nej, det är ingen trekant då detta kräver en tredje person. Men vill man inte ha trekant, törs man inte eller vågar man inte så skulle man kunna fantisera om det med en dildo. Att istället för att tänka stt det är en plastbit man har stoppat upp i sig, att det istället kan vara en extra och riktig kuk som sitter på en man.
  • Anonym (Facebok)
    neverpreggo skrev 2021-09-16 23:31:47 följande:

trekant snarare ett vanligt ligg

Kul för er! Brukar ni fantisera tillsammans att det är en riktig kuk som sitter på en riktig man också?
  • Anonym (Facebok)
    Anonym (Well) skrev 2021-09-17 00:08:22 följande:

Finns inget av alternativen som passar mig. "Fiktiv trekant"? Vi använder dildo ibland. Oftast har jag den i fittan när han knullar mig i... andra hålet :)

Okej, men brukar ni eller du fantisera om att dildon är en annan man som du har sex med eller är det en sexleksak i plast som används för njutning? Förstår du hur jag menar? ????
Svar på tråden Fiktiv trekant med din man och en dildo?