Ska ni vaccinera era barn?
Det är ingen vits med att vaccinera sig då du efter drygt 7 månader bara har ca 10-15 % skydd kvar
Det är ingen vits med att vaccinera sig då du efter drygt 7 månader bara har ca 10-15 % skydd kvar
Så fungerar ju vanliga influensavaccin också, vad är problemet? I många andra länder rekommenderas alla att ta det varje år, vet inte varfor de inte gor det i Sverige (bara till riskgrupper och äldre tydligen).
Precis jag skulle tom vara OK med att det går ned till 0 % så länge skyddet mot svår sjukdom fortfarande finns där.
?Trots sjunkande antikroppsnivåer ser vaccinens skyddseffekt mot svår sjukdom ut att hålla i sig i många undersökningar, enligt Charlotte Thålin.
www.svd.se/antikroppar-minskar-kraftigt-efter-sju-manader
Det har mycket med det att göra! Hjärtmuskelinflammation är inte särskilt farlig, brukar gå över av sig självt. Förutom om man tränar just då. Då är det farlig!
Det gäller att inte träna hårt. Vardaglig motion är nog ingen fara vad jag vet. Skolidrott och annan "träning" ska man förstås låta bli. Och så stor risk är det ju inte att man skulle få det av vaccinationen. Dvs. det är ganska få som drabbas och då är risken att få det ju inte större än att få vilket som helst hälsoproblem som kan uppstå oförväntat.
Hur man hindrar barnet? På samma sätt du hindrar barnet från att vara aktiv om hen råkade få en hjärtmuskelinflammation på andra vägar eller om hen av andra skäl inte får träna.
Risken att få det av vaccinet är väldig låg och blir ännu lägre om man tar det lungt i några dagar efter vaccinationen.
Känner du samma sak för de vanliga barnvaccinationerna? Det är trots allt låg risk att drabbas av tex påssjuka eller difteri i Sverige idag. Skulle något barn råka få en vaccinbiverkan eller anafylaktisk chock är det ju vaccinets fel, som togs trots låg risk för sjukdom.
Risken för skador eller svår sjukdom i samband med covid var ändå större än att drabbas av något genom vaccinationen - det var det senaste jag hörde i alla fall.
Man kan väl i så fall tala om för klassen att han inte får göra sånt. Då kommer han inte bli pressad att vara med. Men du oroar sig över saker som säkert inte kommer att hända.
Tyvärr så ger det dig inte så mycket trovärdighet i denna frågan då du är skyldig att följa Läkemedelsverket som i sin tur följer EMA (Det europeiska läkermedelsverket) och det amerikanska läkermedelsverket ( FDA) Dessa styrs tyvärr av stora ekonomiska intressen som har visat sig på ett flertal områden, vilket tyvärr för att de inte alltid går att lita på. (Vilket iof är ganska självklart då det är privata läkemedelsföretag som har som sitt primära mål att tjäna pengar).
Ivernectin precis som Hydroxiklorokin som också visat sig vara effektivt mot covid-19 har aktivt bekämpats av läkermedelsindustrin, just för att de är billiga och inte går tjäna några pengar på. Däremot Remdesvir en medicin som fortfarande går under patent och kostar ca 3000 dollar per behandlad och som samtidigt har visat sig både verkningslös och ge farliga biverkningar rekommenderas av samtliga Läkemedelsverk.
Du kan se detta klipp här som beskriver turerna med ivermectin
swebbtv.se/w/t1MP1eWwM3rEjaAqAu41HN
Du kan även läsa mer här
www.dagensmedicin.se/opinion/debatt/ivermektin-skulle-kunna-vara-det-som-avslutar-pandemin/
När det kommer till smutskastningen om hydroxiklorokin så kan jag ta fram fula otvivelaktigheter från läkemedelsbolagen där med. Där publicerades bla en ren fakeartikel i medical jurnal tror jag det var. Det ansågs så viktigt att denna viktiga information kom ut snabbt så den fick komma med utan att studien blivit pier reviwed, men när det senare skulle göras i efterhand så visade det sig att studien inte höll och medical jurnal om det nu var den tidskriften fick plocka bort den och be sina läsare om ursäkt. Dock så gick ju allt enligt planerna då det sågs till att studien uppmärksammades stort i all västlig msm media men det var ganska knäpptyst när bluffen avslöjades. Detta resulterade i bla ett förbud om att skriva ut hydroxiklorokin här i Sverige och i västvärlden i stort.
Sen finns det mycket mer av detta inom läkermedelsindustrin, du har bla vikten av näringsriktig mat, vitaminer, mineraler och så industrins kassako, det kolesterolsänkande statinerna. Här finns mycket starka krafter att förhindra sanningen.
Det är ju just sådana som tystas, visselblåsare. Se filmen jag länkade till det är en bra början.
Nej EMA och FDA är inga privata företag men läkermrdelsbolagen är och de styr läkermedelsindustrin och har stor påverkan i vad som ska anses som rätt medicin. Just follow the money. Så är det tyvärr med det mesta i vårt globalistiska samhälle, klimatet är en annan.