• Anonym (Storleken har betydelse?!)

Kvinnor - kan mannen ha FÖR stor kuk?

Ok, män tror ju alltid att det är storleken som är det viktigaste. Ju större desto bättre.

Jag är själv kvinna och har vid några tillfällen haft sex med män med väldigt stora tillgångar så att säga. Enligt min erfarenhet, inte vidare bra. Det finns liksom ingenstans att göra av den :)

Vad tycker ni andra, kan en man ha FÖR stor kuk? Utveckla gärna ditt svar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor - kan mannen ha FÖR stor kuk?
  • Anonym (Nja)

Mina senaste sexpartners (långa relationer) har varit 25+ så det räknas nog som stor för de flesta. Det kan göra ont när man spricker och klia dagarna efter när såren läker. Men man kan ju ha sex på andra vis än penetrerande och då är det sällan någon skillnad. Jag föredrar en man som bryr sig om oss som par främst, inte hans kuk.

Anonym (Nja) skrev 2021-09-17 11:54:07 följande:

Mina senaste sexpartners (långa relationer) har varit 25+ så det räknas nog som stor för de flesta. Det kan göra ont när man spricker och klia dagarna efter när såren läker. Men man kan ju ha sex på andra vis än penetrerande och då är det sällan någon skillnad. Jag föredrar en man som bryr sig om oss som par främst, inte hans kuk.

Såklart kan man ha sex på annat sätt och utrustningen är inte det viktiga i en relation. Men män generellt vill gärna ha penetrerande sex, även om de finare mannen vet att vi kvinnor kanske behöver och uppskattar även annat. Och just i de penetrerande sammanhangen är 24/25+ inte kul.
  • Anonym (L)

För min del som nog inte är så . . . djup, kan mannen absolut i alla fall ha för lång. Det gör bara ont och jag spänner mig och tappar lite lusten då. Det bästa är runt kanske 12-14 cm för mig. Längre än så är helt enkelt inte skönt, tyvärr. Omkretsen kan nog vara nästan hur grov som helst, har iaf aldrig stött på något problem utifrån den aspekten.

Anonym (L) skrev 2021-09-17 12:43:40 följande:

För min del som nog inte är så . . . djup, kan mannen absolut i alla fall ha för lång. Det gör bara ont och jag spänner mig och tappar lite lusten då. Det bästa är runt kanske 12-14 cm för mig. Längre än så är helt enkelt inte skönt, tyvärr. Omkretsen kan nog vara nästan hur grov som helst, har iaf aldrig stött på något problem utifrån den aspekten.

Haha, då har du inte träffat Per (väljer att inte säga efternamnet ;) ). Det var som att köra in en marmeladburk i fiffin. Den gick in, men det var som att korka igen hålet.

Han berättade innan att han brukar ha svårt att komma vid sex. Jag förstod direkt varför:)

Vi hade bara sex 1 gång. Kände att det räckte så för mig.
  • Anonym (Trädstam)
    Anonym (Nja) skrev 2021-09-17 11:54:07 följande:

25+ i plural :) Inte illa med tanke på att det är en försvinnande liten mängd av män som som går runt med en sådan slang. Men antar att du aktivt söker sådan längd?
  • Anonym (L)
    Anonym (Storleken har betydelse?!) skrev 2021-09-17 12:48:56 följande:

Haha, då har du inte träffat Per (väljer att inte säga efternamnet ;) ). Det var som att köra in en marmeladburk i fiffin. Den gick in, men det var som att korka igen hålet.

Han berättade innan att han brukar ha svårt att komma vid sex. Jag förstod direkt varför:)

Vi hade bara sex 1 gång. Kände att det räckte så för mig.

Om den man du nämner inte har grövre kuk än en mans knutna näve bör det inte vara ett problem, då både min man och jag tänder på att han fistar mig. Som sagt, hitintills är det längden som ställer till det för mig - inte omkretsen!
  • Anonym (f)

Ja, men det är väl ganska självklart. Kvinnor är väl olika stora/korta inuti de med. För mig är över 15 cm för stort.

• Anonym (Definitivt)

Ja det kan dem. Kan inte ha sex normalt med min man pga. detta, dels storleken och dels hur hård den är. Det gör alldeles för ont, alldeles för stor och alldeles för hård. De gånger vi kunnat (har ju barn ihop, med den metoden) är om jag gör så att han kommer, den lägger sig och han får stånd igen. Då är den lika stor men liksom inte lika hård vilket gör att det funkar.

Så sex har vi utan penetration annars för det går inte att ha det normalt. Säg nu inte "pröva analt". Verkligen nej på det. Har sagt att skulle vi nångång gå isär så borde han börja med porr. I porr verkar så stora penisar kunna tas utan problem och tjejerna bara stönar och verkar inte få ont alls...men funkar inte så i verkligheten, inte för mig.

• Underhill
    Anonym (f) skrev 2021-09-17 12:59:08 följande:
    Ja, men det är väl ganska självklart. Kvinnor är väl olika stora/korta inuti de med. För mig är över 15 cm för stort.

precis. Borde ju vara så kan tyckas.
  • Tom Araya

Generellt sett anses smärtgränsen hos kvinnor gå vid 17 cm kuklängd.

Vissa vill jämföra en hård stöt mot livmodertappen med en pungspark.. jag är man och kan inte svara för kvinnor, men vet mycket väl hur smärtsam en pungspark är.

Sedan finns det finns det såklart de som gillar och tänder på smärta...

Svar på tråden Kvinnor - kan mannen ha FÖR stor kuk?