• Anonym (Kåt kvinna 40)

Blir kåt av att raka mig (down south)

En fundering, fler som är likadana?

Jag blir alltid kåt när jag rakar mig där nere. Inte pga beröringen utan för att jag tycker det är sexigt med rakad vulva. Känner mig också väldigt sexig när jag är nyrakad. Kan även bli kåt av att se någon i duschen på gymmet som har rakat sig sexigt, alltså mer än bara vid själva bikinilinjen.

Kan tillägga att jag är en straight kvinna, just fyllda 40 år.

• Svar på tråden Blir kåt av att raka mig (down south)
  • Frontline

Jag blir alltid kåt när jag får raka min fru där nere, brukar alltid sluta med att jag slickar av henne sen sätter på henne..

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Texas)
    Anonym (Kåt kvinna 40) skrev 2021-09-17 14:43:15 följande:

Jag blir alltid kåt när jag rakar mig där nere. Inte pga beröringen utan för att jag tycker det är sexigt med rakad vulva. Känner mig också väldigt sexig när jag är nyrakad. Kan även bli kåt av att se någon i duschen på gymmet som har rakat sig sexigt, alltså mer än bara vid själva bikinilinjen.

Känner absolut igen, samma känsla när jag rakat mig. (Man)
  • Anonym (Raka efter onani?)

Samma, har löst det med att sköta intimrakning efter en omgång med satysfyern. Blir skakig när jag är upphetsad och det är inte bra ihop med rakblad.

• Anonym (Man 40)

Håller med, jag blir också lite småkåt när jag nyss rakat mig. Kanske är en könsneutral känsla?
  • Anonym (Hårren)

Jag är man och blir också kåt när jag rakar mig vilket jag gör varje vecka. Särskilt skönt att gnida in kuken med raklödder. Om du blir kåt av att se en annan kvinna som är rakad är du nog inte helt straight. Kanske bi nyfiken?
  • Ulla B

Ibland och ibland inte. Tur man kan ha det lite skönt även då

• Anonym (Man 52 år gift i 25 år.)

Jag blir absolut kåt av att raka mig. Pysslet och känslan efteråt är trevlig.

En fråga i sammanhanget till er män och kvinnor.

Hur upplever du man som vaxat dig själv eller ni kvinnor som vaxat era män (eller man till man också så klart för er i samkönad relation), funkar det bra på män att använda sockervax?

Gör det väldigt ont?

Hur länge håller det sig hårfritt?

Vad vaxar ni? Vilka "delar"...

Jag har köpt en förpackning med sockervax men inte testat än, är nyfiken men också skraj för att det ska vara smärtsamt... Det handlar ju om känsligt ställe om man säger så!

Svar på tråden Blir kåt av att raka mig (down south)