• Anonym (Ronja)

Hur bli mer cool och spännande?

Alltid varit en tjej som älskar humor och skämtar gärna och mycket.

Som singel är jag poppis att skriva med, alltid glimten i ögat.

Nu har jag nog gått för långt. Blir lite för "på", är dessutom varm och ärlig och blir tagen för givet. Och sen väljer killar en annan tjej. Finns en kille jag verkligen tycker om och igår var jag på fest och skrev alldeles för mycket kul, och fint, till honom, märkte nu ikväll när vi pratade att han tyckte att jag varit jobbig.

Bra är att jag år medveten om denna sida av mig, nu är det extremt sällan jag dricker så jag behöver inte göra bort mig mer på det viset åtminstone.

Hur gör ni andra, är ni coola och låter karlarna uppvakta?

• Svar på tråden Hur bli mer cool och spännande?
  • Anonym (...)

Låter exakt som mig! Har tänkt många gånger "jag svarar sen", "tänker inte skriva förrän till helgen". Men sen va fan, jag skriver ändå... Och jag har kommit på att det är ju sån jag är, det är jag! Passar det inte så är det ändå inte rätt!

Alltså har jag inget bra svar på din fråga, kanske mer en knuff i att du ska våga vara dig själv, för det är du bäst på!

• KittyK80

Han tyckte förmodligen att "du var jobbig" för att känslorna inte är besvarade tyvärr. Om mannen känner likadant behöver man inte spela cool. Så tror inte att det är coolheten som är problemet.

• Anonym (A)
    KittyK80 skrev 2021-09-18 20:49:44 följande:
    Han tyckte förmodligen att "du var jobbig" för att känslorna inte är besvarade tyvärr. Om mannen känner likadant behöver man inte spela cool. Så tror inte att det är coolheten som är problemet.
    Håller med
  • Anonym (Spännande)

Det är snarare så att en tjej som kan flörta och prata är spännande och coolt

• Anonym (ööö)

Det jobbiga för honom kanske var just att du var full? Skrev mer än du skulle gjort annars? 
    Det kanske med andra ord inte var jobbigt ATT du skrev, om du förstår hur jag menar, men HUR du skrev. 

• Anonym (b)

Antagligen är han inte intresserad av dig, och var det inte innan heller. Eller så var han kanske det, men ditt sätt (spamma med meddelanden när du är full) är avtändande för honom. Har du dessutom gjort så tidigare så är det nog en varningssignal till andra killar.

• Anonym (Ronja)
    Anonym (b) skrev 2022-03-18 09:04:46 följande:

Antagligen är han inte intresserad av dig, och var det inte innan heller. Eller så var han kanske det, men ditt sätt (spamma med meddelanden när du är full) är avtändande för honom. Har du dessutom gjort så tidigare så är det nog en varningssignal till andra killar.

Det hade jag aldrig lyckats med tidigare och kommer aldrig göra det igen heller. Inte druckit en droppe sen dess. Kan man inte ge fan i telefonen ska man inte dricka.

Vi har fortfarande kontakt f.ö.
Svar på tråden Hur bli mer cool och spännande?