Inlägg från: Anonym (Hyckleri) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hyckleri)

Era impopulära åsikter

Hanif Bali är lika störig som dom ?Adidasriddarna? han tjatar om. Det är ju exakt det han är och gör. Har tagit emot bidrag för 70000 i månaden för att bråka med folk, provocera, förnedra och mobba, precis som Adidas-riddarna gör enligt honom. Skillnaden är att han har jeans och t-shirt och kaxar bakom en skärm, misshandlar psykiskt istället för fysiskt. Likaså är han precis en lika ful gubbe som journalisten han hängde ut och hånade på nätet. Sån hycklare.

• Anonym (Hyckleri)
    Anonym (extra impopulär) skrev 2021-09-21 08:21:40 följande:

Eftersom jag är en lesbisk kvinna blir det här nog extra provokativt?

* Män är lättare att leva med och ha att göra med än kvinnor

* Män är generellt mindre elaka än kvinnor

* Män använder inte saker du berättat i förtroende som vapen mot dig i ett gräl, det gör kvinnor.

* Skulle jag kunna välja sexualitet skulle jag välja straight

Ja det var ju extremt oupplyst av dig som har missat att en stor del av kvinnor i straighta förhållanden misshandlas. Där ingår gaslighting och psykisk misshandel. Vet precis flera förhållanden där mannen använder vad hans kvinnliga partner sagt i förtroende till honom emot henne, är elaka mot henne osv.

Fun fact; har hört TVÅ bisexuella kvinnor påstå exakt det du säger, twisten är att bägge har misshandlat samtliga av sina flickvänner.
  • Anonym (Hyckleri)
    Anonym (korven) skrev 2021-09-23 11:26:35 följande:

Lyssnar ibland på podcasts av svenska medie-kvinnor. Och det verkar typ inne att gilla Michelle Obama. Va fan har hon gjort? Hon kör ju bara massa PR och har skippat sin juristutbildning till förmån för det löjlet. 

Ingen som hyllar Angela Märkel som är tung på riktigt.

Älskar Angela Merkel!
  • Anonym (Hyckleri)
    Anonym (GB) skrev 2021-09-23 12:48:29 följande:

Att prins Charles förmodligen inte var någon trevlig prick, men prinsessan D var knappast smidig heller. Tror inte alls på att hon var ett totalt oskyldigt offer som hon framställs som.

Å, det är ju min RIKTIGT impopulära åsikt som man kan bli bannad från samtliga plattformar för. Lady Diana var, enligt mig, närmast en kvinnlig psykopat som SPELADE ?damsel in distress?, var notoriskt otrogen, narcissist, en fasad-mamma som slog bägge pojkarna (googla) och misshandlade både sin personal och make psykiskt och ibland fysiskt. Så manipulativ, Messias-komplex. Fattar inte att hon fortfarande omtalas som nån slags Moder Teresa när hon är världens mest berömda kvinnliga narcissist.
  • Anonym (Hyckleri)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-09-23 16:09:01 följande:

Detta har jag aldrig hört talas om.

Varför tror du detta? 

Vilket av det? Jag var sjuk en helg och googlade henne. Fanns väldigt mycket att läsa som inte skrivit in i manuset av The Crown. (Som för övrigt inte är en dokumentär, vilket gen Z har svårt att begripa).
  • Anonym (Hyckleri)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-09-23 16:15:14 följande:

Jaha, du är en sån som tror på allt du läser. 

Källkritik, hört talas om det? 

1. Källkritik, har du hört talas om det? Du har inte en enda källa på att du kan läsa mina tankar, känner mig eller har tolkat mig korrekt. Så ironiskt inlägg av dig.

2. Uppenbarligen känner inte du hennes familj personligen mer än vad jag gör så vad du än tror om henne har du också ?läst det?. Källkritik, har du hört talas om det?
Svar på tråden Era impopulära åsikter