Inlägg från: Anonym (Raptor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Raptor)

Era impopulära åsikter

Bara veganer kan med moralisk legitimitet kritisera abort, alla andra är ologiska hycklare om de gör det. Själv inser jag att livet handlar om att äta eller ätas, och accepterar att aliens kan rättfärdiga att äta mig om jag smakar gott och de är helt överlägsna intellektuellt.

På en öde ö hade jag lätt ätit en människa som dött, i alla fall om det inte var någon jag kände.

Vem f-n vill leva som en innekatt eller hund? Att en annan ska bestämma om du ska äta, vad du ska äta, när du ska skita, om du får barn, vem du ska få det med eller om du ens får träffa en annan som du under hela ditt liv. Strypkoppel, selar, antiskällhalsband...
    Fria människor behöver inga slavar och det är elakt att ha djur innestängda i stadsmiljö.

Folk som vill ha fåglar i bur borde först få leva sitt liv i en 2x2 m glaskub på torget i ett år, så får vi se hur roligt de tycker det är.

Ungdomar som begår våldsbrott borde skickas till arbetsläger i Sibiren för att hugga ner träd med yxa en säsong, bara så de fattar. Hugg ner x antal sibirisk lärk varje dag, annars får du halv matranson.

Vid andra brott borde alla förses med fotboja i 1-3 år efter anvjänat straff, så att de är spårbara varje minut. Bara de som lever utan att begå nya brott i två år blir av med bojan.

Svar på tråden Era impopulära åsikter