Inlägg från: Anonym (Roligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Roligt)

Era impopulära åsikter

? Jag trivs inte riktigt med att jobba på jobb där det endast finns kvinnor. Det blir för mycket skitsnack och lite för mycket hönsgård för min smak.

? Jag gillar inte när man glorifierar fetma och försöker få det till att vara något hälsosamt och bra.

? Jag dömer folk som stavar som krattor. Folk som skriver ja i stället för jag och liknande.

• Anonym (Roligt)

En till: Jag tycker folk som skaffar sönderavlade hundraser som engelsk bulldog, fransk bulldog, mops och andra plattnosade hundraser är dumma i huvudet.

• Anonym (Roligt)

Ännu en till som troligtvis kommer provocera:

Det är bullshit att kvinnor sminkar sig för sin egen skull och endast sin egen skull. Det är bara en bortförklaring för att man helt enkelt inte vill erkänna och stå för att man vill känna sig attraktiv för sin omgivning. Det är inte girl power att erkänna det.

• Anonym (Roligt)
    Anonym (korven) skrev 2021-09-23 11:25:06 följande:

Håller med. Men det är ju normalt att vilja känna sig attraktivt för sin omgivning, så det blir ju bara löjeväckande med att nämna att man gör det för sin skull.

Precis. Det är som sagt helt normalt och jag förstår inte varför det har blivit något fult att erkänna det.
  • Anonym (Roligt)

Jag anser att alkohol kan jämställas med andra lättare droger och anser att folk som beklagar sig över cannabis men samtidigt tycker att alkohol är okej är motsägelsefulla.

Jag anser att folk som börjar röka i vuxen ålder är dumma i huvudet.

• Anonym (Roligt)
    Anonym (Gammal Demokrati) skrev 2021-09-30 15:56:11 följande:

Jag håller med men är det verkligen impopulära åsikter?

Den första skulle jag säga är väldigt impopulär, speciellt här på familjeliv. Man ska kunna supa men röka på? Aja baja.

Den andra kanske endast är impopulär hos rökare, det erkänner jag. Ville ge rökare en liten jabb bara.
Svar på tråden Era impopulära åsikter