Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Era impopulära åsikter

Hundmänniskor är mindre intelligenta än kattmänniskor. Vissa kattmänniskor är rabiata.

Sportfanatiker (de som håller stenhårt på något specifikt lag) är omogna.

Borde vara en IQ gräns för rösträtt.

Eutanasi och dödsstraff borde vara tillåtet.

Cannabis lagligt.

• Anonym (...)

Många människor (speciellt unga och barn), har extremt dålig fantasi. Kreativitet, stil, smak vad gäller inredning, kläder, frisyr osv verkar vara helt opersonligt. Och inte får bilen, köket eller husfärgen vara annat än vit, svart eller grå..

Folk är även alldeles för beroende av sina telefoner idag. Var än man är eller går så står och sitter de klistrade i handen på dem. En före i kön på ica så måste telefonen fram för man kan ju missa om någon lagt ut en bild på vad de åt till lunch..

Facebook är inte en popularitetstävlig baserat på antalet likes någon får. Det är snarare en samling får som fastnat i kedjebrevsfällan.

Sen internet och dejtingsajter kom så har de flesta fått "prisjakt"-syndromet. De kan aldrig sluta leta efter något bättre. 

• Anonym (...)

Jag anser att alla som ältar och tjatar om "Återvandring" (finare uttryck för -ut med alla invandrare) som en universal lösning på landets alla problem, borde utvandra för att då blir vi kvitt ett av våra största problem i dagens samhälle.. 

• Anonym (...)
    Anonym (Gammal Demokrati) skrev 2021-09-30 23:32:14 följande:
    Det är nog snarare en populär åsikt.
    Fast där håller jag inte med. På mitt jobb är hälften SD, resten M och sen Jag. Har dessutom frekventa besök av en person som är än längre höger-ut (skulle nog vara smr) men afs) som gör sina högljudda påståenden som direkt hämtade från nya tider eller vad de nu heter idag. Benämner alla thailändare som "indianer" och resten som än värre uttryck. Varpå M-röstarna kan som mest lamt uttryck -Men så kan du ju inte riktigt säga.."

Så Ja jag önskar att de flyttade från detta land. Hat tillsammans med okunskap är inte en bra kombination.
Svar på tråden Era impopulära åsikter