Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Era impopulära åsikter

Anonym (Spärr) skrev 2021-10-02 18:34:12 följande:
    Men alltså... vad är det han har gjort för att förtjäna allas förakt och hat? På vad sätt får han skylla sig själv? Ja, han är helt klart ganska enkelspårig, och ja, han lyckas vända de flesta inlägg han gör, oavsett vad tråden handlar om, till att handla om antingen åldersskillnad, eller hur jobbigt det är att inte hitta "den rätta", men innebär det för den skull att han ska bli hatad, hånad, anmäld, spärrad? Jag fattar faktiskt inte...
    Fast det är ju hur KD själv upplever det. Jag tycker faktiskt att många många har försökt hjälpa honom. Tillsist tröttnar ju folk såklart. Särskilt då han inte bara maler på i sina egna trådar, utan även förstör så många andras. Så jag är nog böjd att hålla med Gammal Demokrati. Vem annan kan man skylla på?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Spärr) skrev 2021-10-02 19:38:50 följande:
    Jo, det är ju sant. Att många varit schyssta alltså. Fast om man till slut tröttnar och inte kan vara schysst längre (vilket är mänskligt) är det väl bättre att bara låta bli att kommentera? Han gör ju trots allt inte någon illa; jag har faktiskt aldrig sett honom vara otrevlig, hotfull, etc. Hade han varit det hade det ju varit en annan sak, men som det nu är hade det väl varit bättre att bara konstatera att ok, det jag säger för att försöka hjälpa går inte in i hans huvud, så då kan jag inte göra mer, och sen bara låta bli att kommentera?
    Håller inte riktigt med dig. Jag förstår att folk säger ifrån. Dels för att han tar över och förstör andras trådar, dels för att det är ett diskussionsforum och folk har rätt att säga vad de tycker om hans åsikter. Att folk har tröttnat  innebär inte att de mobbar honom. Men nu har detta blivit ännu en tråd som förstörs, så jag släpper diskussionen om KD. Han får nog med uppmärksamhet som det är.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-03 12:43:03 följande:
    Inte missförstått. Jag känner min syster. Hon anser att hon kan säga vad som helst till andra. Men tål inget själv.
    När jag berättade om en 20 år yngre tjej jag var kär i, så sa hon bara "hon är inte intresserad". Hon har aldrig träffat tjejen ens.
    De flesta hör höll med min syster, och skulle ha sagt samma sak. Jag förstår mig inte på såna människor.
    Var tjejen intresserad då?
Svar på tråden Era impopulära åsikter