Inlägg från: Anonym (Kvinnans lott) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinnans lott)

Era impopulära åsikter

Jag tror vi aldrig kommer anses lika värdefulla som männen. Tyvärr är det en nitlott även i Sverige.

Rökare är idioter. Skägg är äckligt.

• Anonym (Kvinnans lott)

Jag har fler...

Tycker ärligt att folk som ploppar ner banankartonger i soptunnan är korkade . De som inte källsorterar är korkade.

De som inte plattar ihop mjölktetran innan de källsorterar är också korkade. De som slänger glas i soptunnan är korkade. De som snusar är korkade. Speciellt tjejer. Smink och snygg o så in med en snus...

• Anonym (Kvinnans lott)
    Anonym (Ogillar) skrev 2021-10-06 08:57:13 följande:

Har förakt mot manliga hantverkare som köper plattor med öl och kollar på fotboll på fritiden. Har dom sån där handsfree som man hänger på örat eller åker runt i sin hantverkarbil med hörselkåpor med inbyggt handsfree får jag kalla kårar i kroppen. De är neandertalare med sin jäkla snus under läppen, skägg, värsta sortens män. Saknar totalt stil och elegans, kallar sin fru för kärringen, och skriker som en grottmänniska när de tittar på sin j-la sport på tv:n, och säger höö, höö och är enligt de själva guds underverk för kvinnan, jag är övertygad om att deras kvinnor och barn inte har det lätt alla gånger.

Precis en sån man jag vill ha! Säkert 4WD privat oxå.
Svar på tråden Era impopulära åsikter