Kvinnor - skulle ni dejta bisexuell man?
Du kan nog inte det eftersom du ställer frågan. De flesta övriga skulle kunna. Det är ganska förnedrande mot honom och övriga bi att tänka som du gör.
Du kan nog inte det eftersom du ställer frågan. De flesta övriga skulle kunna. Det är ganska förnedrande mot honom och övriga bi att tänka som du gör.
Du har totalt fel! Jag är varken bi eller homofob, har som sagt vänner som är gay men tanken på att min partner skulle vilja ha sex med en annan man hade fått mig att må illa. Det är MINA känslor och jag tycker snarare att det är underligt att man kan tycka det är helt ok. Jag hade aldrig nånsin velat ha sex mer med honom. Jag hade blivit äcklad, och det har absolut inget med vad jag tycker eller inte om bi och homosexuella. Det är inte samma sak att du inte vill att din man har sex/är kåt på andra män.
Jösses vilka folk det finns här! Mina känslor, min åsikt.
Hur fick du det till att jag inte kan ha dessa personer i min närhet?
Så länge jag inte ska ha något intimt med dem så skiter jag fullständigt i vilken läggning de har så länge de inte ger sig på barn, djur eller någon som inte är med på noterna.
Tanken på att kyssa en mun som sugit kuk får det att vändas i magen på mig, men att umgås som vänner eller bekanta är inget som stör mig.
Tjata på du om dina inbillade fobier, jag väljer fortfarande vem jag bjuder in i mitt liv, efter mina önskemål.
Nej, jag är rädd för sjukdomar.
Vad bra att du antar det., vad nu det har med detta att göra.
Ledsen omjag dessvärre måste göra dig besviken.
Kram din lilla surpuppa.
Ok, noterat.
Något mer du har på lilla hjärtat?
Hoppsan, jag är 58
Hur gammal är du?
Ok, jag är oavsett 58 och du är definitivt inte gammal nog att vara min mamma. Min mamma är för övrigt 89.
Hur du läser mig saknar betydelse.
Så du tror att en heterosexuella man inte kan gilla analsex?
Märkligt hur det ska gapas om rättigheter hit och dit, men när vi som inte vill ha en bisexuell man säger vår mening då gäller tydligen inte dessa rättigheter längre.
Varför är våra känslor och önskemål underordnade?
För att någon hbtq-ivrare blir kränkt?