Kvinnor - skulle ni dejta bisexuell man?
Jag har dejtat en bisexuell kille och det var inte något problem. Han ville inte ligga med varje person som han såg och inte med sina vänner.
Jag har dejtat en bisexuell kille och det var inte något problem. Han ville inte ligga med varje person som han såg och inte med sina vänner.
Tack för svar alla (givande, verkligen)!
Måste förklara igen; detta är nytt för mig. Har aldrig upplevt liknande, så tänk på det innan ni dömer mig. Jag vet inte hur bisexuella tänker i relationer; om det är andra regler osv. Mina bögkompisar har definitivt andra relationsregler gentemot de jag är van vid, där de tycker sex med andra män är ok för det är "bara sex". Och jag vet ju med mig att jag kan vara svartsjuk, därav problemet.
Varför skulle det vara andra regler eller annorlunda för att man kan vara kär i ett kön till? Jag är även bi själv och inte skulle jag ligga med någon annan än min partner.
Bara för att dina vänner inte är monogama så är det inte normen för homosexuella.
Jag har dejtat en bisexuell kille. Han hade sex med allt som rörde sig. Smög ut på nätterna för att hitta killar, sålde sig till män. På ytan gillade han tjejer. Och det gjorde han också. Var otrogen med flera tjejer med