Inlägg från: Mimosa86 |Visa alla inlägg
  • Mimosa86

Bonde söker fru 2021

Tecum skrev 2021-11-18 16:48:48 följande:

Det jag reagerade mest på är att Linda kom till Peja trots att det inte var val. Vad var syftet, antingen är det som du säger att han är rädd för vad som händer när han röstar ut henne? Eller att Linda försökte påverka honom till att INTE rösta ut eller stöta bort Heidi förrän vid slutvalet då Heidi är den profil det i år väldigt slätstrukna programmet behöver? Väldigt fult i så fall men jag har inga illusioner för vad TV 4 kan ta sig till. Har hört andra medverkande bönder berätta hur teamet försöker påverka valen.

Håller med om att Benita är bäst för Peja. Heidi är värdelös på en djurgård, fattar inte varför hon öht sökte till programmet?

Backis verkar inte känna något riktigt hett för någon av tjejerna. Men det kan vara TV som luras.

Precis, Heidi är guld värd i produktionsammamhang.

TV4 kommer försöka hålla henne kvar.

Det normala hade ju varit att skicka hem Heidi. Varningsklockor delux
  • Mimosa86
    Tecum skrev 2021-11-18 21:28:16 följande:

Absolut! Även om hon är snygg och attraktiv är hon big no-no som relationspartner. Kontrollbehov är bara förnamnet...

Samtidigt kan man förstå att han tilltalas av hennes passion och förälskelse. Men han behöver hitta en kvinna som både är passionerad men trygg i sig själv.

Tyvärr kanske den kvinnan inte finns bland dem han valt ut.
  • Mimosa86
    Tecum skrev 2021-11-22 16:41:27 följande:

Ja den bekräftelse som hennes passion innebär gör ingen man oberörd. Men det verkar nästan finnas ett drag av desperation i hur hon lägger an på honom. tryggheten finns hos de andra men finns passionen där...?

Tveksamt. Jag tror den rätta finns på annat håll- förmodligen kommer hon skriva till honom när allt är över och han inte fann den rätta i programmet.

Med Heidi lär han få både hjärta och smärta, och jag upplever inte att han är lagd för så mycket drama det skulle innebära.
Svar på tråden Bonde söker fru 2021