• Anonym (Less)

Varför är så många män fula? Och korta??

På riktigt nu, är det någon annan som håller med mig? Håller ni med mig om att typ alla män är fula OCH korta? Det finns ju typ inga snygga män alls här i Sverige. Kanske är det lika illa i alla andra länder också?

Jag har fått hur mycket likes som helst på tinder (jag kan se) men jag har bara svajpat tillbaka på typ 100 stycken totalt (och då har jag ändå varit medlem i några år) så det säger väl en hel del. En 7-8 duger gott och väl men inte ens det kan man ju hitta? Fy fan alltså, de flesta killar ser verkligen inte bra ut. Detta ser man ju överallt, inte bara på internet.

Går ju inte att hitta en snygg man. Det går hur många fula män som helst på en snygg man, och ni killar klagar på att vi tjejer vill ha samma killar?? Undra varför? Absolut att personligheten är viktigast men man vill ju vara attraherad av sin partner också.

Det känn som att de flesta killar är typ 170-175 långa dessutom. Suck. Vet att medellängden är typ 180 eller nåt men det verkar det ju verkligen inte som. Måste ju vara en lögn. Alla är ju dvärgar.

Finns det absolut ingen som är lika snygg som Jax Teller eller nån? Och då är han en tiopoängare men inte ens en 8 kan man hitta här. Inte konstigt att man läser om så många kvinnor som tappar attraktionen till sina män. Ni ser ju hur ni ser ut.

• Svar på tråden Varför är så många män fula? Och korta??
  • Anonym (Pelle)

Haha, du skulle ta en titt på hur kvinnorna ser ut då...

95% är feta småbarnsmorsor med tatueringar och ringar i näsan.

Var är alla smala vältränade tjejer ?

Min statistik ser ut ungefär som din ...

• Anonym (Less)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-09-29 22:46:00 följande:

Haha, du skulle ta en titt på hur kvinnorna ser ut då...

95% är feta småbarnsmorsor med tatueringar och ringar i näsan.

Var är alla smala vältränade tjejer ?

Min statistik ser ut ungefär som din ...

Fast det finns betydligt fler kvinnor som ser bra ut, det vet alla, men okej. Säger absolut inte att alla kvinnor ser bra ut, för så är det verkligen inte, men det går i alla fall att hitta fler snygga kvinnor än snygga män.
  • Anonym (Less)
    Anonym (A) skrev 2021-09-29 22:50:46 följande:

Fredag idag?

Sluta nu. Jag är seriös.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Less) skrev 2021-09-29 22:50:49 följande:

Fast det finns betydligt fler kvinnor som ser bra ut, det vet alla, men okej. Säger absolut inte att alla kvinnor ser bra ut, för så är det verkligen inte, men det går i alla fall att hitta fler snygga kvinnor än snygga män.

Du får väl satsa på kvinnor istället då om de är så snygga ?
  • Anonym (Pelle)

Det finns ju strapons ;D

• Postman

Haha ja kanske, personligen så lägger jag inte så stor vikt längre vid hur jag ser ut. Jag är hel och ren och doftar gott, det får räcka.

• Johan H
    Anonym (Less) skrev 2021-09-29 22:40:31 följande:

På riktigt nu, är det någon annan som håller med mig? Håller ni med mig om att typ alla män är fula OCH korta? Det finns ju typ inga snygga män alls här i Sverige. Kanske är det lika illa i alla andra länder också?

Jag har fått hur mycket likes som helst på tinder (jag kan se) men jag har bara svajpat tillbaka på typ 100 stycken totalt (och då har jag ändå varit medlem i några år) så det säger väl en hel del. En 7-8 duger gott och väl men inte ens det kan man ju hitta? Fy fan alltså, de flesta killar ser verkligen inte bra ut. Detta ser man ju överallt, inte bara på internet.

Går ju inte att hitta en snygg man. Det går hur många fula män som helst på en snygg man, och ni killar klagar på att vi tjejer vill ha samma killar?? Undra varför? Absolut att personligheten är viktigast men man vill ju vara attraherad av sin partner också.

Det känn som att de flesta killar är typ 170-175 långa dessutom. Suck. Vet att medellängden är typ 180 eller nåt men det verkar det ju verkligen inte som. Måste ju vara en lögn. Alla är ju dvärgar.

Finns det absolut ingen som är lika snygg som Jax Teller eller nån? Och då är han en tiopoängare men inte ens en 8 kan man hitta här. Inte konstigt att man läser om så många kvinnor som tappar attraktionen till sina män. Ni ser ju hur ni ser ut.

Jag är en svensk kille men även lång 1.90. Som svensk kille blir jag inte arg utan tänker mer att du kanske är inte attraherad av de nordiska utseendet hos män. Själv är jag kristen och jag kan säga att amerikanska tjejer är snygagre en svenska tjerjer speciellt de religösa. Samma i Sverige de svenska tjejer som är religösa ta tex Carola och Ebba Busch Thor dom har karisma. Kanske är det så att du har andra preferenser. Du kanske gillar svarta killar eller latinos. Den du nämnde var ju engelsman. Åk till London och England kanske gillar du dessa killar mer. Du kanske är bisexuell du säger att de finns fler snygga tjejer. Gör som jag. Åk utomalands. Jag såg väldit många snygga tjejer när jag var i USA. Kanske för att de är mer troende och de har en karisma jag gillar. Varför skaffa en svensk kille du kanske dras till andra typer av män.
  • Anonym (De växer ju på varje träd)

Tycker precis tvärtom. Det finns otroligt många ASLÄCKRA män iallafall i Stockholm där jag cirkulerar. Tyvärr gäller inte detta alls på nätet där det endast är en bråkdel som är snygga. Och dessa sällsynta läckerbitar gör då bara ett litet gästframträdande mellan sina ligg eller förhållande och blir aldrig långvariga.  Snygga killar behöver inte hänga på nätet om de inte har någon ovanlig diagnos eller socialt handikapp.

De snygga männen jag avser är alltid nånstans mellan 15-35 sen går det utför och i de äldre grupperna är det försvinnande liten andel.
    Snygga män är upptagna män i till säkert 95% om det räcker.

• Anonym (De växer ju på varje träd)
    Anonym (Less) skrev 2021-09-29 22:50:49 följande:
    Utan tvekan verkligen. Kvinnor har ju lite fler krav på sig och fixar mer med sina utseenden. Men hade det kommit naturella som männen gör är jag inte säker på att kvinnor generellt varit snyggare än män
Svar på tråden Varför är så många män fula? Och korta??