• Anonym (det här är inte mitt konto)

    strul med inlogg, annans konto!

    Hej!
    Jag visste inte riktigt vart jag skulle skriva men vill dels nå en admin och dels varna övriga härinne.
    Jag startade om min dator i morse och nu när jag gick in här, och skulle svara i en tråd så insåg jag att jag inte är inne på mitt konto utan på någon annans! Jag har aldrig varit med om att det hänt förut. En person jag inte alls vet vem det är och som jag aldrig haft kontakt med på något vis. (skriver alltså detta inlägg från "fel" konto)

    Jag kan se vilka trådar den personen brukar skriva i osv.

  • Svar på tråden strul med inlogg, annans konto!
  • Anonym (blandat konto)

    Jag är inne på mitt eget konto?tror jag. Fast när jag klickar på min presentation är det en annan persons användarnamn! Så en mix kan man säga!

  • Anonym (mitt eget konto nu)
    Anonym (blandat konto) skrev 2021-10-01 07:48:36 följande:

    Jag är inne på mitt eget konto?tror jag. Fast när jag klickar på min presentation är det en annan persons användarnamn! Så en mix kan man säga!


    Jag loggade ut och då kunde jag logga in på mitt eget konto, så just nu är allt ok för min del. 
    Men tex var det helt olika vilka trådar som låg som favoriter på profilen så jag kunde enkelt se vilka ämnen personen gillar att läsa om. Det var det jag reagerade på när jag inte hittade de trådar jag hade tänkt fortsätta läsa från igår. 
  • NatMar005
    Anonym (blandat konto) skrev 2021-10-01 07:48:36 följande:

    Jag är inne på mitt eget konto?tror jag. Fast när jag klickar på min presentation är det en annan persons användarnamn! Så en mix kan man säga!


    Det är samma för mig!! Fast när jag ska välja vilket konto jag kommenterar ifrån så finns bara mitt eget samt anonym att välja på..
  • Anonym (mitt eget konto nu)
    NatMar005 skrev 2021-10-01 08:00:06 följande:
    Det är samma för mig!! Fast när jag ska välja vilket konto jag kommenterar ifrån så finns bara mitt eget samt anonym att välja på..
    Jag fick inte upp mitt eget konto utan bara den andra personens + anonym. 
  • NatMar005
    Guldnovan skrev 2021-10-01 09:47:22 följande:

    Min press är borta och det stora att jag heter Life of Svea....men jag har kvar mitt nick.


    Samma här!!
  • EpicF
    Guldnovan skrev 2021-10-01 09:47:22 följande:

    Min press är borta och det stora att jag heter Life of Svea....men jag har kvar mitt nick.


    Samma står det på min presentation... antar att det är en bugg i systemet eftersom jag faktiskt skriver från mitt konto
  • Anonym (Undrar)

    Jag kom plötsligt också in på Lifeofsvea igår. Det är ju de som äger familjeliv, men om vi plötsligt kommer in på deras konto, kan andra då komma åt mitt?

  • Anonym (E)

    För två dagar sedan var jag plötsligt inloggad som velig13 men jag är verkligen inte denne. Kunde logga ut och sedan in på mitt eget konto. Känns inte säkert alls. Vet att det hänt för något år sedan men att det fortfarande pågår... vågar knappt vara inloggad

  • Anonym (Jelly)

    Jag hatar också lifeofsvea på min presentation.

    Häromdan blev jag avstängd 2 dagar för ett inlägg som JAG anmälde. Personen som blev anmäld kunde fortsätta skriva.

    Det är allvarligt om någon annan kan komma åt ens konto!!

Svar på tråden strul med inlogg, annans konto!