• Anonym (Döm mig inte)

Äntligen bekräftade han...

Måste skriva av mig igen. Min fd unga kk som jag träffade mycket innan han blev ihop med en jämnårig tjej bekräftade nyligen det jag själv trott. Han ringde mig som vanligt sent en kväll efter några glas. Hade gått lite mer än en månad sedan sist. Vi pratade länge. Och rätt djupt. Inget onlinesex. Han berättade att han fortfarande tycker om mig och flera andra bekräftande saker. Några dagar senare hör han av sig igen och ber om ursäkt för att han ringde. Inte bra. Dåligt samvete mot tjejen. Jag vart lite arg och för första gången sa jag att erkänn bara för dig själv att du har svårt att släppa mig. Att du tänker på mig och det vi haft, sa jag och ja det var sant det jag sa. "Jag försöker" sa han. Jag sa att jag uppskattade det han sa och att så Klart är vi vänner och att han får ringa mig. "Jag ska ringa bättre tider i fortsättningen" sa han. Det är Första gången han säger vad han känner för mig. Jag har förstått detta eftersom det snart är två år sedan han träffade sin tjej och än inte släppt mig. Och nej, jag vill inte han släpper mig. Vet att det aldrig kan bli vi, men att ha han i mitt liv om än just en gnutta gör mig glad.

• Svar på tråden Äntligen bekräftade han...
  • Anonym (Ledsen)

Jag hadde en underbar älskarinna för några år sedan. Valde dock bort henne för en annan kvinna. Känner ibland att jag valde fel har ibland tänkt kontakta henne. Men jag vill inte såra henne igen vilket det ju är risk för.

• Anonym (Döm mig inte)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-10-02 16:46:30 följande:

Jag hadde en underbar älskarinna för några år sedan. Valde dock bort henne för en annan kvinna. Känner ibland att jag valde fel har ibland tänkt kontakta henne. Men jag vill inte såra henne igen vilket det ju är risk för.

Varför vill du kontakta henne?
  • mari123
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-10-02 16:46:30 följande:

Varför är det risk att du sårar henne igen? Fortfarande lika velig?
  • Anonym (Ledsen)

Jag har kommit fram till att jag valde fel kvinna.

• mari123
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-10-03 06:13:41 följande:

Det vet du ju inte EGENTLIGEN! Kunde blivit samma resultat med den andra?
  • Anonym (Döm mig inte)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-10-03 06:13:41 följande:

Vad var det som gjorde att du inte valde älskarinnan?
  • Anonym (88)

Är ni högstadieelever ok.

Annars; väx upp

• molly50
    Anonym (Döm mig inte) skrev 2021-10-02 12:44:21 följande:
    För att försvara honom så älskar han verkligen henne, men han tycker även om mig. Det är tillåtet. Vänner i olika åldrar kan man ha. Sen att jag är en gammal kk är en annan sak. Så länge vi känner attraktion till varandra är det svårt. En dag har den nog försvunnit och då kan vi enbart vara vänner. En vän han inte behöver vara orolig över att tjejen får nys om.
    Är ni fortfarande kk fast han har tjej?
    I så fall borde ni backa och låta attraktionen svalna. För hans tjejs skull.
    Även om ni inte längre ligger med varandra så borde ni ändå backa tills ni inte längre känner den där starka attraktionen.
    Om han inte kan sluta tänka på dig så är det inte juste av honom att fortsätta vara med sin tjej.
  • Anonym (lll)
    Anonym (Döm mig inte) skrev 2021-10-02 12:44:21 följande:
    För att försvara honom så älskar han verkligen henne, men han tycker även om mig. Det är tillåtet. Vänner i olika åldrar kan man ha. Sen att jag är en gammal kk är en annan sak. Så länge vi känner attraktion till varandra är det svårt. En dag har den nog försvunnit och då kan vi enbart vara vänner. En vän han inte behöver vara orolig över att tjejen får nys om.
    ja det han saknar är väl det som KK:s gör. 

Varför ska ni vara vänner? 
Svar på tråden Äntligen bekräftade han...