• Sat 2 Oct 2021 10:32
    1612 visningar
    2 svar
    2
    1612

    Min situation

    Hej alla här.

    Igår jag ville göra mysigt fredag med min man. Jag avbokade min pass för att vill ger extra tid med honom. Jag pluggar på annat staden och kommer hem varje helg. Jag sa att vi ska gå till Zara home och äta middag på godaste italienska restaurangen som vi brukar äta där. Men han sa att han ska träffa xsambo först och vi kan gå efter det. Jag frågade ska jag vara med.. han sa att de ville prata om sitt born det hon vill inte jag vara med. Okej jag fattar.. Han sa att det ta kanske 1 och 2 timmar. Han sa jag kan göra något på den tid han ska ringa när han är klart. När är dags ringde han sa att hon vill komma äta middag med oss också. Jag blev förvirrad och ledsen och sa nej direkt. vi ha bestämt att du och jag inte hon! Han sa att han kan inte det säga ifrån och han sa att jag löjligt och svartsjuk. Jag sa vi har planerat att göra tillsammans och du har planerat att göra tillsammans med henne. Varför hon vill ha mera och försöker förstöra min fredagmiddag! Jag sitter och väntar på utan för igång. Jag tror att han kommer snart. Jag väntar och väntar. Jag ringde tillbaka och fråga honom var är han ? Han svarar på telefon och sa att han sitter och äter med henne i restaurangen! Jag gråter och min kropp och handen skakade. Jag kom in i restaurangen och säga åt till de och vad händer? Hon sa till mig att you have to be nice and respect!! Min man sa sitter och äter har en trevlig eller gå ut!! Jag var pinsamt när jag hörde den orden rakt fram till mig.. Jag känner han är bryr inte om mig inte bryr om min känsla.. jag säga ingen bara hörde de skrattade? Vi kom tillbaka hem säga ingen. Jag gick in i toilet och gråter och gråter? Jag är inte lycklig med levet !!! Jag vill går härifrån och försvinner med den här levet.. Jag vill att han älskar mig som jag gjorde till honom,,, varför det så svårt?

  • Svar på tråden Min situation
  • Sat 2 Oct 2021 11:23
    #1
    +4

    Du ska lämna denna man. Helt oacceptabelt .

  • JonasH­isinge­n
    Sat 2 Oct 2021 15:57
    #2
    +1

    Det låter som en hemsk situation. Träffa en man som gör dig lycklig istället.

Svar på tråden Min situation