• LJM91

BIM November 2021

Hoppar också in i tråden :)

1/11 DomkallarmigS (andra försöket efter MA, första barnet)

3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)

4/11 börjar (sjätte försöket, tredje barnet)

5/11 Sjöhund (sjuttielfte försöket, första barnet)

5/11 Lillis85( andra försöket(efter MA), femte barnet )

5/11 Bella89 (andra försöket, tredje barnet efter 2 MA i rad)

5/11 Elin1991 (andra försöket, andra barnet)

8/11 LJM91 (tredje försöket, första barnet)

12/11 Ollebollen (andra försöket, första barnet)

• LJM91
    Solis123 skrev 2021-10-14 17:07:35 följande:

Vad använder ni för appar för att hålla koll på äl / mens symptom osv?

Jag använder p tracker och natural cycles :)
  • LJM91
    DomkallarmigS skrev 2021-10-18 18:42:35 följande:

Är det någon mer här inne som letar efter ÄL nu i dagarna och hur går det för er i så fall? :)

Jag gör, använder clear blue advanced och har haft blinkande gubbe i fyra dagar nu så hoppas på fast gubbe väldigt snart :) planen är att försöka ha sex varannan dag den här veckan, kanske varje dag när/om gubben blir fast.
  • LJM91
    Lillis85 skrev 2021-11-01 07:05:12 följande:

Det som händer när man testar för tidigt med dåliga tester..... Man riskerar få spök streck. Som man inte vet hur man ska hantera.... Nånting att hoppas på eller.....???

*suck*

Jag ser strecket men svårt att säga om det är ett färgat streck eller inte. Håller tummarna för att du får ett tydligt plus om ett par dagar!
  • LJM91
    Lillis85 skrev 2021-11-03 18:38:07 följande:

Efter lång tur på stan fick jag för mig att ta ett test idag ändå....kl 16 på em.... Tror jag kan lita på det nu <3

Stort grattis!!
  • LJM91
    Fyrklöverns skrev 2021-11-06 12:10:37 följande:

Det låter lovande med rosa flytningar! :D

Jag är också äl +7 eller 8, hade två dagar med positiv äl test och min app kan inte riktigt bestämma sig.

Tycker också det är konstigt att jag inte har PMS, brukar också ha det annars från 10 dagar innan mens. Brukar få ömma bröst direkt efter ägglossning men har inte haft det heller. Känns så ovanligt. Undrar om man ändå kan vara gravid fast att man inte känner något i brösten eller PMS.

Jag har varit oplanerat gravid en gång för flera är sedan, och mitt allra första symtom var helt enkelt inga PMS-symtom, kände absolut ingenting förrän mensen var flera dagar sen. Så håller tummarna för att avsaknaden av symtom är positivt för dig också!
  • LJM91
    AllieP skrev 2021-11-07 09:24:57 följande:

PLUSSADE nu på morgonen med ett digitalt! Känns helt galet. De vanliga stickorna visade bara om möjligt en litenliten skugga när jag redigerar med ljus. Lycka till för er andra! <3

][/quote]

Stort grattis!!
  • LJM91
    Sötpöl skrev 2021-11-10 07:53:47 följande:

Då var det bekräftat! :) Överlycklig!

Hoppar in i någon gravidtråd ni tänkte jag.

Lycka till allihopa <3

Stort grattis!!
  • LJM91
    Fyyyyran skrev 2021-11-10 19:16:06 följande:

Eller det var snarare ikväll jag testade, inte i eftermiddag. Kl 17 och hade kissat typ en timme innan. Tokblankt.

Men jag kanske ska slösa ett digitalt imorgon ändå? Eller Hade ni väntat någon dag? Är så otålig...

Jag hade nog väntat någon dag, men förstår om det är svårt :)
  • LJM91
    Missmello skrev 2021-11-14 16:40:39 följande:

Jodå det var positivt, blev en fin farsdags-present till mannen som har längtat efter en gemensam mini.

Stort grattis!
  • LJM91

Mensen kom idag så jag hoppar över till decembertråden och önskar alla er lycka till <3

Svar på tråden BIM November 2021