• Madelen21

BIM November 2021

Hej tjejer

Hoppar in.här. Ska ha äl till veckan enligt app

Så nu blir det till att ta nya tag och hoppas det Bill ta sig denna gång och bli en bäbis ?

• Madelen21

Jag har bim om 7 dagar. När kan man börja testa? Är så nyfiken om de blivit nån bäbis?

• Madelen21

Känner mig så fruktansvärt Depp nu ikväll. Känns som att det inte gått vägen denna gången heller. Är så fruktansvärt känslomässig. Gråter bara för ingenting eller så kanske man är gravid med tanke på att man kan bli sjukt känslomässig. Vet inte

• Madelen21
    Anonym (N) skrev 2021-11-16 20:39:43 följande:

Jag tror mer att du är gravid! Klassiskt gravid symtom. När har du BIM?

Om 6 dagar alltså på Måndag. Skulle vilja ta ett test i morgon men är rädd att bli besviken.
  • Madelen21
    Anonym (N) skrev 2021-11-16 21:04:46 följande:

Jag skulle inte klara å hålla mig. Jag ska ta ett test så fort jag kan. Har BIM 29/11. Så ska ta test 23 tänkte jag.

Ja jag kan inte hålla mig.
  • Madelen21

Hej tjejer

Nu ikväll svullna min mage upp nå enormt. Stor som en fotboll. Ser verkligen gravid ut. Är säkert inte så.

I övrigt så mår jag lite illa ibland samtidigt som jag blir plötsligt sugen på vissa saker. Humörsvängningar delux. Ja de är väl det. Vill och hoppas att jag är gravid ?

• Madelen21

God morgon tjejer!

Igår kväll när jag la mig var min mage stor som en fotboll. Som man blir å se ut när man är gravid. Svullen som bara den. Jag har typ kramper i "tjejmagen"

Humörsvängningar och ena stunden världens sug efter diverse olika saker. Det är ju typiska tecken. Inga känningar i brösten

Men jag känner samtidigt nånstans att Nej varför skulle det ha tagit sig denna gång... min pojkvän säger men sluta var så negativ. Haha han har rätt i de han säger.

Nån mer som har liknande symtom?

Svar på tråden BIM November 2021