• Anonym (Kåtis)

Min frus stora bröst och andra kåta män

Hej alla kåtisar

Jag är en man som älskar att gå ut lite då och då där frun klär sig i tajta kläder där hennes stora rumpa och hennes stora bröst syns så alla få glo och njuta av dem. Vi njuter av det båda två. Hon brukar berätta vilka som tittar och och hur många kåta blickar hon får, efter en härlig upplevelse med alla mäns kåta blickar på en restaurang eller gym tex så går vi å knullar skönt medan hon berättar hur kåta de var på henne.

Vi håller oss till varandra då vi blandar sex med känslor och vill inte swinga men vi gillar det vi gör.

Är det några män där ute som gör som oss?

berätta gärna hur ni gör?

• Svar på tråden Min frus stora bröst och andra kåta män
  • Anonym (Susanne)

Jag önskar att jag hade stora bröst, då skulle jag känna mig sexigare. Jag hade njutit av uppmärksamheten. Stora fasta bröst är snyggt

• Anonym (Kåtis)
    Anonym (Susanne) skrev 2021-10-04 13:20:34 följande:

Jag önskar att jag hade stora bröst, då skulle jag känna mig sexigare. Jag hade njutit av uppmärksamheten. Stora fasta bröst är snyggt

Men du kan förstora dem? eller är du emot det?
  • Anonym (Carina)

Kul ni hittat er grej. Jag är utrustad med rejält stora bröst. Skulle aldrig falla mig in och flaunta dem till allmän beskådan. Jävulskt irriterande med män som pratar med blicken på brösten och inte i ögonen. Jobbrelaterat. På krogen skulle jag inte uppskatta det alls. Jag är mer än mina bröst, rumpa och kurvor.

Men gillar bröstlekar när det är dags för sådant.

• Anonym (Kåtis)
    Anonym (Carina) skrev 2021-10-04 15:24:27 följande:

Kul ni hittat er grej. Jag är utrustad med rejält stora bröst. Skulle aldrig falla mig in och flaunta dem till allmän beskådan. Jävulskt irriterande med män som pratar med blicken på brösten och inte i ögonen. Jobbrelaterat. På krogen skulle jag inte uppskatta det alls. Jag är mer än mina bröst, rumpa och kurvor.

Men gillar bröstlekar när det är dags för sådant.

Vi gillar det bara när vi bestämmer oss för en upplevelse där vi planerar det men inte i vanliga livet på jobbet eller när som helst
  • Anonym (Pamela)

Jag visar mina stora fasta bröst så mycket jag kan.
    Älskar att visa upp dem och se hur männen trånar och andra kvinnors avundsjuka. Tycker synd om kvinnor med små bröst som aldrig får uppleva detta. 

• Anonym (Blä)
    Anonym (Pamela) skrev 2021-10-04 20:21:51 följande:

Jag visar mina stora fasta bröst så mycket jag kan.

Älskar att visa upp dem och se hur männen trånar och andra kvinnors avundsjuka. Tycker synd om kvinnor med små bröst som aldrig får uppleva detta. 

Vad patetisk du är. Stora bröst är för det första inte snyggt, det handlar om ett sexuellt begär. Tur för dessa kvinnor som antagligen blir tagna mer på allvar än vad du blir, plus, du förfaller en dag, kanske bra om du har hunnit skaffa dig lite sunda tankebanor tills dess. Kan garantera dig att de flesta inte är ett dugg avundsjuka, men klart det finns sådana med.
  • Anonym (Pamela)
    Anonym (Blä) skrev 2021-10-04 20:53:14 följande:
    Vad patetisk du är. Stora bröst är för det första inte snyggt, det handlar om ett sexuellt begär. Tur för dessa kvinnor som antagligen blir tagna mer på allvar än vad du blir, plus, du förfaller en dag, kanske bra om du har hunnit skaffa dig lite sunda tankebanor tills dess. Kan garantera dig att de flesta inte är ett dugg avundsjuka, men klart det finns sådana med.
    Så vi har en avundsjuk planka i tråden. 
    Jag hoppas du lyckas komma över din bitterhet och hitta någon mening med livet ändå. Virkning eller blåsflöjt eller vad ni nu hittar på. 
  • Underhill
    Anonym (Pamela) skrev 2021-10-04 20:21:51 följande:
    Jag visar mina stora fasta bröst så mycket jag kan. Älskar att visa upp dem och se hur männen trånar och andra kvinnors avundsjuka. Tycker synd om kvinnor med små bröst som aldrig får uppleva detta. 

På vilket sätt eller vilja sätt visar du upp dem?
  • Anonym (Hmm)

Älskar min särbos bröst ... 53 år men knopparna pekar verkligen inte ner i golvet.
    Hon har en kombo av BH och blus som jag bara inte kan .....ööööhhhmmm
    Fatta när vi gick på ICA och handlade med den klyftan....
    Och det är ju "bara c-kupa" typ ...
    Inte illa med knoppstånd på dem .... mmm

Svar på tråden Min frus stora bröst och andra kåta män