Satisfyer - för skönt?
Fick tips här om Satisfyer, en vibrator som använder luftpuffar. Min fru får orgasm på nolltid med den. Någon som upplever att den är alltför bra, att mannen eller partnern så att säga blir överflödig?
Fick tips här om Satisfyer, en vibrator som använder luftpuffar. Min fru får orgasm på nolltid med den. Någon som upplever att den är alltför bra, att mannen eller partnern så att säga blir överflödig?
För bra i den bemärkelsen att den är sjukt intensiv med vissa settings men annars är det ju bara en vibrator precis som många andra, och dessutom dildos. Känner man sig osäker som man pga det har man lite att jobba med....
Har en sån och den är ärligt talat inget vidare. Har inga större problem med att komma med hjälp av fingrar och andra leksaker, men med den får jag jobba mycket hårdare/längre.
Verkar vara väldigt individuellt om de funkar för en eller inte.
Inte överflödig. Enda sättet jag får orgasm.
En man och hans kuk kan aldrig (enligt mig) mäta sig med en satisfyer.
Jag får orgasm med den och aldrig hänt med en man. Trots det skulle jag aldrig någonsin byta ut en kuk mot en leksak. Att jag inte upplevt orgasm beror inte på mannen utan på mig. Ts jämför inte päron med äpplen. En kuk är typ det bästa som finns!!
En man och hans kuk kan aldrig (enligt mig) mäta sig med en satisfyer.
Jag får orgasm med den och aldrig hänt med en man. Trots det skulle jag aldrig någonsin byta ut en kuk mot en leksak. Att jag inte upplevt orgasm beror inte på mannen utan på mig. Ts jämför inte päron med äpplen. En kuk är typ det bästa som finns!!
Det gläder mig att höra
Min sambo gillar sin satisfyer men den kan, enligt henne, inte ersätta mig. Jag gillar när hon använder den för hon får vad hon behöver och ofta går det snabbt. Någon gång på under en minut men då skämdes hon nästan. :) :)
Min sambo gillar sin satisfyer men den kan, enligt henne, inte ersätta mig. Jag gillar när hon använder den för hon får vad hon behöver och ofta går det snabbt. Någon gång på under en minut men då skämdes hon nästan. :) :)
Vill överraska frugan,
Kan ni länka till någon bra?
Även en bra "Rabbit"?
Och en dildo som man penetrerar med?
Några bra som ni rekommenderar
Om ni inte vill skriva era rek här, så får ni gärna skriva PM.
Tack snälla
Köpte en till min fru för att väcka liv i hennes sexlust, hoppades liksom att om hon fick mer orgasmer så kanske hon oftare vill ha sex med mig också (efter 10 år tillsammans blir det mer slentrian med det), det fungerade också, hon använde den mer i början, nu är det mer efter en jobbig dag på arbetet för att få orgasm och kunna slappna av, används även tillsammans så att vi kan komma samtidigt. Bästa leksaken jag köpt till henne.
Det är väl skitbra om den så bra?
Då kan mannen ta egentid och dra ut och fiska, se en bra film, spela xbox eller slappna av med lite musik på vinyl. Gött!
Vill överraska frugan,
Kan ni länka till någon bra?
Även en bra "Rabbit"?
Och en dildo som man penetrerar med?
Några bra som ni rekommenderar
Det är väl skitbra om den så bra?
Då kan mannen ta egentid och dra ut och fiska, se en bra film, spela xbox eller slappna av med lite musik på vinyl. Gött!
Varför?
Jo då, det ska inte va några problem. :)
Har hon bett dig att köpa?
Har hon inte det är det oftast en mycket dålig idé, välj ihop istället.
Men visst du ska få en rekommendation eller ja två av de enda som varit så bra att jag köpt en till när den gått sönder/blivit utsliten.
www.sinful.se/fifty-shades-darker-oh-my-uppladdningsbar-rabbit-vibrator köpte på rekommendation - lärt mig få vaginala orgasmer med hjälp av den - men delvis för att den är så kraftfull att den lätt bedövar allt annat, tar tid att lära sig tycka om. Tyvärr inte så bra kvalitét och min gick sönder där man sätter i laddaren så fick skaffa en ny.
Provade att köpa andra billigare rabbits för att ersätta men de kändes bara meningslösa.
www.sinful.se/rocks-off-120-mm-klitorisvibrator
Skitbillig och kan användas på många sätt, väldigt kraftiga vibrationer och slukar mycket batterier, bokstäverna som är intryckta på sidan är lite olyckliga ur hygienisk synvinkel, viktigt att hålla efter ordentligt. Trevlig att "smeka med".
När det gäller något att penetrera med endast kan du verkligen inte ta allmänna råd då det spelar ganska stor individuellt vilken storlek som är "lagom" och vilken slags material och hårdhet som föredras. Det skiljer väldigt mycket vad man gillar.
Men igen, köpa sexleksaker som "överraskning" är oftast en rätt dålig idé om man inte blivit ombedd att göra just det. Det är så väldigt individuellt vad som uppskattas. För att inte tala om att det oftast sätter press på "mottagaren" att de "borde" gilla vad som köpts för att inte göra köparen besviken och press och förväntningar är ofta döden för ett sexliv.
Prata om det ihop, kolla runt lite och lyssna in vad hon kan tänkas vara sugen på, verkar vilja prova etc.
Har köpt lite leksaker till och från de senaste 20 åren, de allra flesta har varit en stor besvikelse, hade blivit väldigt mycket förknippat med obehag om det varit något jag inte köpt själv utan någon som köpt som "present".