• Knaslil96

    Hur vanligt med inga symptom?

    Hej!

    Hur vanligt är det egentligen att inte ha symptom eller att dom avtar vid vecka 6 ?

    Alla mina symptom har försvunnit och är i vecka 5+1.

    Vad jag har läst så innebär inga symptom eller minskade symptom oftast missfall eller MA

  • Svar på tråden Hur vanligt med inga symptom?
  • Anonym (Tror)

    Vad jag tror och hört så verkar det vara ganska vanligt att symptomen kommer och går, speciellt när det är såpass tidigt... vissa får ju inga symptom alls förrän veckor senare

  • Anotherone

    Jag har inte haft några direkta symptom under någon av mina graviditeter, annat än trötthet runt vecka 14-16 typ.

  • Knaslil96

    Hej!

    Okej!

    Jag har varit gravid tidigare och har då haft molvärk och varit jättetrött väldigt tidigt i graviditeten..

    Är det normalt att man inte känner samma varje gång?

  • Anonym (Mamma)
    Knaslil96 skrev 2021-10-06 10:13:34 följande:

    Hej!

    Okej!

    Jag har varit gravid tidigare och har då haft molvärk och varit jättetrött väldigt tidigt i graviditeten..

    Är det normalt att man inte känner samma varje gång?


    Graviditeter kan vara väldigt olika. Jag hade så kallade spökveckor med min tredje, men inte med de första två. Blev livrädd men allt var bra. Testa att googla spökveckor.
  • Anonym (Helena)

    Att symtom avtagit så tidigt låter ju inget vidare. Själv har jag i stort sett inte haft symptom alls förrän i vecka 16 då magen börjat komma...

    Vad har du haft för symtom som avtagit?

  • Knaslil96
    Anonym (Helena) skrev 2021-10-06 12:31:38 följande:

    Att symtom avtagit så tidigt låter ju inget vidare. Själv har jag i stort sett inte haft symptom alls förrän i vecka 16 då magen börjat komma...

    Vad har du haft för symtom som avtagit?


    Molvärk samt ömmande bröst är dom symptom jag haft som nu avtagit
  • Anonym (Helena)
    Knaslil96 skrev 2021-10-06 12:42:30 följande:

    Molvärk samt ömmande bröst är dom symptom jag haft som nu avtagit


    Jaha okej,det var ju inte så många symtom. Jag har själv haft rejäl mensvärk på bim och dagarna kring det. Det har endast varit då jag haft molvärk under första tiden av graviditeten. Sen symtomfri till magen börjat synas.

    Så förhoppningsvis är det nog normalt och som det ska :) jag tror inte du behöver oroa dig alls.
  • Knaslil96
    Anonym (Helena) skrev 2021-10-06 13:12:27 följande:

    Jaha okej,det var ju inte så många symtom. Jag har själv haft rejäl mensvärk på bim och dagarna kring det. Det har endast varit då jag haft molvärk under första tiden av graviditeten. Sen symtomfri till magen börjat synas.

    Så förhoppningsvis är det nog normalt och som det ska :) jag tror inte du behöver oroa dig alls.


    Åh vilken lättnad! Tack fina du!
  • Jag är bara jag

    Jag har bara haft molvärk då och då som gravid med barnen. Inte ens varje dag och inget efter v.8 typ. Inte så mycket mer förrän v.7-9 heller. Så du är nog ganska normal.  {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Hur vanligt med inga symptom?