• Anonym (Nyfiken granne)

Tror en granne vänstrar/är player/fuckboy

Har en granne som bor tvärs över gården som jag haft turen/oturen att se mer än jag kanske velat se av.

Personligen verkar han trevlig, rolig, charmig, hälsar alltid när vi ses. Får ibland intrycket av att han flirtar med mig, men det kan vara min medelålderskris som spökar. 

Har i kanske 1,5 år sett tre olika kvinnor i och utanför hans lägenhet. Aldrig att kvinnorna är där tillsammans, utan verkar vara en i taget på någon slags schema. Dam 1 är där tidigt i veckan, dam 2 kan ses ons-tor och dam 3 oftast på helgen.

Dam 1 ser ut som något slags vampyr/goth/emo, svart hår, likblek hy, svarta kläder, tatueringar. Dam 2 är från afrika och är väldigt lång, dam 3 är kort och blond. Väldigt söta tjejer alla tre, eller nja... kanske inte vampyren.

Jag har inte sett dem "in action" men att de pussats, gått hand i hand utomhus. När han ihop med tjej möter mig hälsar han bara, stannar inte för att prata eller så.

Borde man varna tjejerna eller försöka få mer info innan? Sluta lägga sig i? Bli tjej nummer 4? (haha dam 4: Gammal med grå utväxt). Vad hade du gjort?

Min dotter är rätt modig av sig (här på halvtid) så hon har erbjudit sig att konfrontera honom om jag är så nyfiken så jag får veta...men vet inte. Hon är inte så mycket yngre så vet i tusan om jag litar på den där typen i närheten av henne. Han är ju väldigt gullig och effekten han verkar ha på damer är ju uppenbar. 

• Svar på tråden Tror en granne vänstrar/är player/fuckboy
  • Anonym (Nyfiken granne)
    Tow2Mater skrev 2021-10-08 23:31:50 följande:

Du spionerar på dina grannar.... suck....

Men det här är ju hyperintressant. Dels ser han (extremt) bra ut, dels har han en massa olika tjejer så jag anser mig ursäktad för min nyfikenhet/spionage.
  • Anonym (.)

Han har väl några tjejer i sin rotation. Ingen normalt funtad man väljer väl ett fast förhållande i dagens samhälle.
    Speciellt inte när fittan kommer gratis lite då och då.
    Han lever det bästa livet. Singel och sex när han vill. Och fram för allt det som alla män vill ha, lugn och ro, inget drama.

Men förstår att du är lite sugen när du spannar. Du har säkert lek lite med dig själv då och då men honom i tankarna. Du kan säkert bli nummer 4 om du vill och den som får mest. Rakt över bara.

• Anonym (Hmm)

Hej , hmm vart är detta i Malmö ? Jag känner mig väldigt träffad .. om det är så . Så undrar jag ju varför du blir obekväm att jag träffar några brudar då och då och ja jag flörtar med dig det väl inget fel

• Anonym (Snäckan)
    Anonym (Hmm) skrev 2021-10-09 01:47:39 följande:

Hej , hmm vart är detta i Malmö ? Jag känner mig väldigt träffad .. om det är så . Så undrar jag ju varför du blir obekväm att jag träffar några brudar då och då och ja jag flörtar med dig det väl inget fel

Var står det att det är i Malmö?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Snäckan) skrev 2021-10-09 05:09:41 följande:

Var står det att det är i Malmö?

Står inget så undrar
  • Anonym (Anonym 666)

Seriöst ts... Din granne dejtar tre tjejer samtidigt, det är fan inte ditt problem.

• Anonym (Oj)

Men herregud människa!

"Varna dom" du kan ju inte vara på riktigt, jag har haft kk förhållande där jag vet att killen i fråga också träffat någon annan då och då (precis som jag) och hade nån av hans grannar kommit fram och sagt att "vet du att jag har sett honom hålla hand med två andra kvinnor" så hade jag nog bara uppfattat dig som någon psykopat, det har du INTE med att göra.

Och exakt vad är det din dotter ska konfrontera honom med tänkte du?

• Anonym (K)

Pinsamt ts. Bara pinsamt. Skärp dig.

• FannyN

Jag tycker att du är läskig som är så mononormativ. Det finns många fler än du tror i samhället som är helt okej med att ha flera seriösa relationer samtidigt. Sedan så vet du inte ens om det är seriöst i det här fallet. Det kanske är tre kk relationer.

Att du sedan pådyvlar din dotter att det här skulle vara fel är bara så unket.

Svar på tråden Tror en granne vänstrar/är player/fuckboy