Inlägg från: pandarinen |Visa alla inlägg
  • pandarinen

Varför får inte min man utlösning?

Nej inte ens då går det för honom för han är så pressad att han ska leverera?.

• pandarinen

Skrev fel. Skulle vara, nej, men går det inte för honom för att han är så pressad att han ska leverera?

quote=81423553][quote-nick]pandarinen skrev 2021-10-09 11:03:13 följande:[/quote-nick]Nej inte ens då går det för honom för han är så pressad att han ska leverera?.[/quote]

• pandarinen
    pandarinen skrev 2021-10-09 11:07:36 följande:

Skrev fel. Skulle vara, nej, men går det inte för honom för att han är så pressad att han ska leverera?

quote=81423553][quote-nick]pandarinen skrev 2021-10-09 11:03:13 följande:[/quote-nick]Nej inte ens då går det för honom för han är så pressad att han ska leverera?.

[/quote]

Det stämmer. Han är pressad att leverera. Har inte varit problem tidigare men blir värre för varje månad/ äl.

Vi har fått till det en gång tidigare och har ett barn ihop men hen satte vi på andra försöket. Nu har vi försökt i snart ett år....
  • pandarinen

Har ni försökt ta en paus? Har ni barn sedan tidigare. Känner igen situationen, men som jag skrev så har vi barn sedan tidigare men försöker sen ett år tillbaka med barn nr 2. Det är jobbigt när det tar tid och produktionssex är inte kul. Känns tvingande och jag tror som jah skrev att han är nog stressad för att leverera men ni upplever nog båda stress kring det.

Svar på tråden Varför får inte min man utlösning?