Inlägg från: Anonym (Bebis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bebis)

Varför får inte min man utlösning?

Anonym (Svårt att få barn) skrev 2021-10-09 10:50:05 följande:

Funkar heminsemination? Tänker att får spermierna den skjuts som behövs för att ta sig upp?

Ja, heminsemination fungerar bra. Jag fick ett barn den vägen. Och ja, vi hade ungefär samma problem som er. Och ja, du tänker rätt. Min man låste sig totalt. Och då är det bra att byta strategi. Allt e bra nu igen, när vi fått bebis...
  • Anonym (Bebis)
    Norrländskan123 skrev 2021-10-09 13:42:03 följande:

Säg till din man att ni tar en paus från barnskapandet och säg att du börjar med preventivmedel igen. Men du gör det inte. Se om det blir nån skillnad.

Jo, det kan göra stor och negativ skillnad när någon börjar ljuga i förhållandet...
  • Anonym (Bebis)
    Tom Araya skrev 2021-10-11 01:23:53 följande:

Uppenbarligen har närheten, kärleken och den sexuella njutningen tillsammans med din man för dig helt försvunnit och hela ditt fokus ligger på att bli gravid. Jag skulle nog också bli avtänd.

Vi fixade som sagt genom heminsemation för att min man fick prestationsångest... Det var uppenbart även för min man att det handlade om ångest. Och det handlade inte om närheten mellan oss alls. Varför tror du annars att min man också tyckte det va en bra idé med heminsemation? Kan tillägga att han inte har svårighet att få utlösning nu, när bebisen e på plats.
Svar på tråden Varför får inte min man utlösning?