• Anonym (Förvirrad)

Planerat dejt - Tinderdejten tar bort matchning

Jag och en man jag skrivit med på Tinder sedan en veckas tid har planerat en dejt ikväll. Vi har chattat med varandra varje dag och jag upplever att han varit väldigt på att ses. Han är charmig, trevlig och verkar väldigt intresserad. Vi bestämde tidigt i veckan att vi skulle på dejt och igår sa han att han hade ringt och bokat bord på en vinbar i stan till ikväll.

Nu till det märkliga - idag är matchningen och hela vår konversation borta från Tinder. Han har gått upp i rök - jag prövade att skicka ett meddelande på Messenger (vet vad han heter), men han svara inte. Känns mycket konstigt, eftersom han var så på att ses. Han har varit väldigt öppen med vad han heter, vart han bor och vad han jobbar med. Vi har t.om. en gemensam vän på Facebook.

Ska man dyka upp på baren ändå ikväll, eller har jag blivit utsatt för ghosting? Någon som råkat ut för samma sak? Hur ska jag agera? Känner mig villrådig?

• Svar på tråden Planerat dejt - Tinderdejten tar bort matchning
  • Anonym (He's just not that into you)

Ts, fatta vinken! Han vill inte ha med dig att göra!

• Anonym (Spöke)

Gå inte dit. Han är en fegis och har ghostat dig...

• Anonym (Göran)

Det kan finnas många anledningar till detta.

Hans partner har kommit på honom.

Han finns inte det är en bluff

Han har ångrat sig

Han är 100% ärlig och har raderat sin profil eftersom ni ska träffas.

Gå dit ge det en chans.

• neverpreggo

Nej, gå inte dit.

• Anonym (Nej)

Blev det någon dejt?

• Anonym (Evelina)

Tycker inte heller att du ska gå dit. Verkar skumt. Om han vill träffa dig så får han kontakta dig igen först tycker jag. Med en bra förklaring.

Anonym (Göran) skrev 2021-10-09 19:24:43 följande:

Det kan finnas många anledningar till detta.

Hans partner har kommit på honom.

Han finns inte det är en bluff

Han har ångrat sig

Han är 100% ärlig och har raderat sin profil eftersom ni ska träffas.

I så fall hade han svarat på Messenger. Och man tar inte bort sin Tinder för nån man känt en vecka. Han har ångrat sig, det är den enkla sanningen.
  • Anonym (Förvirrad)

Blev ingen dejt - han hörde aldrig av sig. Jag stannade hemma, ringde restaurangen han hade bokat bord på (mest av nyfikenhet), men han hade aldrig dykt upp :( Blev ghostad av ett arsel helt enkelt :(

• Anonym (Evelina)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2021-10-09 20:03:33 följande:
    Blev ingen dejt - han hörde aldrig av sig. Jag stannade hemma, ringde restaurangen han hade bokat bord på (mest av nyfikenhet), men han hade aldrig dykt upp :( Blev ghostad av ett arsel helt enkelt :(
    Men han hade bokat bordet i alla fall?

Sa de om han ens hade bokat bordfrån första början....?
  • Anonym (Spöke)

Smart av dig att ringa!
Svar på tråden Planerat dejt - Tinderdejten tar bort matchning