• Mrmp

    Trekant konstellationer?

    Lite nyfiken på vilken konstellation som är vanligast när det gäller trekanter om det är tjej tjej kille lr tjej kille kille ?

    Lr är det så att det inte alls är vanlig med trekant utan bara porrig fantasi ????

    Har själv inte haft det men en trevlig fantasi och få tycker jag båda alternativen är spännande ????

    Så låt höra vad ni säger

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Trekant konstellationer?
  • Guldnovan

    Hur ska man svara? Vad man tror eller vad man gjort?

    Jag svarade vad jag gjort vilket är kvinna kvinna man.

    (FFM)

  • Underhill

    Ingen aning vad som är vanligast. Själv hade jag som man gärna varit två män med en kvinna. Väldigt tändande tanke.

  • Anonym (L)

    Jag har aldrig haft en trekant och vet inte vad som är vanligast men jag har läst på flera sidor att två män och en kvinna ska vara vanligast. Vet inte om det stämmer.

  • KimLinnefeldt
    Guldnovan skrev 2021-10-10 18:50:58 följande:

    Hur ska man svara? Vad man tror eller vad man gjort?

    Jag svarade vad jag gjort vilket är kvinna kvinna man.

    (FFM)


    Inte provat men drömmer mest om MMF
  • Guldnovan
    Anonym (L) skrev 2021-10-11 11:46:59 följande:

    Jag har aldrig haft en trekant och vet inte vad som är vanligast men jag har läst på flera sidor att två män och en kvinna ska vara vanligast. Vet inte om det stämmer.


    Jag vet ju inte men anar att det är mindre vanligt. Det är tydligen svårt att hitta extra män för par. Som singel verkar det omöjligt att hitta två män.
  • Guldnovan
    Guldnovan skrev 2021-10-11 12:54:50 följande:

    Jag vet ju inte men anar att det är mindre vanligt. Det är tydligen svårt att hitta extra män för par. Som singel verkar det omöjligt att hitta två män.


    Eller så är det bara jag som har svårt med det....Ha ha...
  • ekcam
    Guldnovan skrev 2021-10-11 12:54:50 följande:
    Jag vet ju inte men anar att det är mindre vanligt. Det är tydligen svårt att hitta extra män för par. Som singel verkar det omöjligt att hitta två män.
    Nä det är svårare att hitta en tjej än kille till trekant. 99% av killarna som vi frågat har nappat och 10% av tjejerna.
  • villhatrekant

    Jag har haft rätt många trekanter, samtliga MMF. MFF verkar mycket svårare att få till, jag skulle inte heller klara av att tillfredsställa två kvinnor samtidigt så det är nog lika bra...

Svar på tråden Trekant konstellationer?