• Anonym (Sover djupt)

    Tafsar ni på er partner när hen sover?

    Hej

    Som frågan lyder. Känner/smeker ni på er partner efter hen har somnat?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tafsar ni på er partner när hen sover?
  • Anonym (W)

    Det har väl hänt att jag lagt armen om honom, tagit hans hand eller liknade, men regelrätt tafsande är det roligare att vänta med tills vi båda är vakna. Vet inte vad jag ska rösta dock eftersom det är olika frågor i rubriken och trådstarten. Och, inte för att det gäller mig, men det saknas ett svarsalternativ för den som aldrig gjort det men kan tänka sig att göra det.

  • Anonym (zzzzzzzzzzzz)

    Då jag själv vill vara totalt ifred när jag sover så ger jag min partner samma respekt.

    Blir jag väckt kan jag lika gärna gå upp, oavsett vad klockan är. Tvärkört att somna om.

  • Anonym (Me)

    man, röstade ibland.
    Om det finns en klart uttalad önskan så gör jag det.
    Har haft kvinnor som älskar att vakna upp av att jag smeker dem men även penetration.
    Har också haft kvinnor som absolut inte vill ha det och det respekteras givetvis.
    Skall tilläggas att jag i allra högsta grad gillar att väckas av smekningar.

  • Silverjenny

    Är kvinna - svarade ibland.

    Vad menar du med tafsar, är det att ta på genitalierna eller att bara hålla armen om?

    Jag ligger inte och gnider och pillar men jag kan lägga handen runt paketet ibland, lika väl som han kan lägga handen stilla mellan mina ben och så sover vi vidare.

    Vi somnar alltid omslingrade, under sömnen kan vi separera oss och om vi vaknar under natten så lägger vi armarna om varandra och kramas eller skedar. Jag kan tränga mig in under hans arm så jag vilar på hans bröst.

    Vi vill ha närhet medan vi sover. Om han inte skulle vilja ha det skulle jag respektera det men helt ärligt, då skulle inte vårt förhållande vara så kärleksfullt och starkt som det är. Närheten är limmet som håller ihop oss för alltid.

  • Anonym (Väcka)

    Det är skillnad på att lägga armen om, hålla handen och tafsa. Jag vill inte bli väckt eller väcka. Mysigt att somna nära men blir det varmt så vill jag helst ligga själv och det gäller båda.

    Eget täcke är skönt men vill gärna ha min hand i hans. Avskyr när det bli varmt och klibbigt.

  • Postman

    Ja vi tar på varandra när vi sover. Vi kryper ut och in under varandras täcke också, allt i en enda mix. Att kalla det tafsa är ett mycket främmande ordval som vi aldrig någonsin skulle tycka att den andre gjorde eller gör.

  • Mysgubbe

    Att tafsa ser jag som ovälkommet beteende, det är ett negativt ord.

    Att smeka eller mysa med den andra när den sover är helt ok, dock ej på bröst eller könsorgan utan överenskommelse.

    Jag hade gärna vaknat av smek och mys, vaknar gärna av att frun tar på min kropp oavsett vart, det är hittills alltid välkommet.

  • Anonym (kvinna)
    Mysgubbe skrev 2021-10-12 07:57:32 följande:

    Att tafsa ser jag som ovälkommet beteende, det är ett negativt ord.

    Att smeka eller mysa med den andra när den sover är helt ok, dock ej på bröst eller könsorgan utan överenskommelse.

    Jag hade gärna vaknat av smek och mys, vaknar gärna av att frun tar på min kropp oavsett vart, det är hittills alltid välkommet.


    Att smeka huden på sin partner är inte att tafsa, och förmodligen inte heller det TS menade.

    Tafsa för mig i detta sammanhanget är när man rör vid den andres kön.
  • Anonym (Tafsare)

    Ja, det gör jag. Kan väcka honom mitt i natten med att tafsa på honom och börja leka med hans stånd. Men vi har varit gifta i 15 år och jag vet att han uppskattar det, hade aldrig gjort det med någon annan.

  • Anonym (Ja, smeker)

    Jag svarade ja ibland. Men vare sig jag eller min man betraktar det som att jag tafsar utan i stället att jag smeker. Även om jag ibland smeker direkt på hans kuk.

  • Anonym (tja)

    jag skulle inte klara av att tafsa medans hon sover om jag inte har frågat först. jag skulle kunna tänka mig onanera medans jag kollar på hennes rumpa

  • Anonym (Ibland när jag själv sover.)

    Jag har tafsat på min make i sömnen ett par gånger. Sparkat honom i ansiktet i sömnen med.

    Jag har en sömnstörning som gör att jag rör mig rätt mycket. Kan ligga på tvären, ramla ur sängen osv, så vi sover ofta på en madrass på golvet istället för sängen.

  • vampyria2

    Om du menar om jag rör vid honom när han sover så ja varje kväll. Han somnar oftast näthat kliarhonom på ryggen eller håret, ibland ligger han på rygg och då smeker jag honom på bröstkorgen

    Han brukar alltid när han har somnat in läggasigpå sidan och hålla om mig

    Haha ofta vaknar jag till av att han ger mogen puss, väldigt ofta gör han det i sömnen ????

Svar på tråden Tafsar ni på er partner när hen sover?