Kvinnor som inte får orgasm vid sex är själva dåliga i sängen?
Kvinnor som inte får orgasm vid sex är själva dåliga i sängen? Vad tycker ni?
Kvinnor som inte får orgasm vid sex är själva dåliga i sängen? Vad tycker ni?
Och var är de andra alternativen....? Jag får lägga till mitt eget.
NEJ: Att kvinnor inte får orgasm vid sex har inget att göra med hur bra de är i sängen.
Som kvinna kan jag enkelt säga att svaret är nej. Män som är bra i sängen har lyckats ge mig orgasm gång på gång. Andra män som är dåliga, själviska och okunniga i sängen lyckas inte ens få mig att känna om de är inne ännu eller inte.
Om jag ändå ska behöva ligga och onanera under hela samlaget, varför då inte bara skippa mannens inblandning och få en ännu bättre onanistund?
Vilka konstiga alternativ. Alternativen tycks svara på en helt annan fråga än den som ställs, tex "vems fel är det när en kvinna ej får orgasm vid sex med en man"?
Den frågan du ställer, om kvinnor som inte får orgasm är sämre sexpartners kräver helt andra svarsalternativ om det ska bli nån form av logisk koppling mellan fråga och svar.
Suck.
Nicket, rubriken. Det är ett budskap som trummats in i kvinnor i tusen år.
Usla män med usel kvinnosyn som är usla i sängen brukar hävda att var och en är ansvariga för sin egen orgasm. Men sex är en gemensam aktivitet man gemensamt har ansvar för. Det gör att kvinnan är ansvarig för mannens orgasm som sen hävdar i sin sexuella oförmåga att kvinnans orgasm endast är hennes ansvar.
Du TS, titta på denna, den handlar om ditt resonemang, kanske om dig?
www.svtplay.se/en-kropp-till-salu
Den som vägrar ta eget ansvar försöker hitta syndabockar. Vem är felet?
Idiotiska svarsalternativ. Det får bli Nej. Det är männens fel för allt dåligt i livet eftersom alla med lite innanför pannbenet fattar ironin. För de som inte gör det får fråga TS.
Jag skulle säga att det inte finns något tydligt samband. Men min erfarenhet säger mig att de kvinnor som lättare får orgasm gillar sex mer och är kåtare och snuskigare. Men givetvis finns det undantag. Själv tycker jag att sexet blir mycket bättre och roligare med en kvinna som har lätt att komma. Om hon behöver extra stimulans och tar saken i egna händer så tycker jag bara det är positivt.
Män som inte får kvinnan att få orgasm är dåliga i sängen. Sex handlar om att ge och ta.
Så typiskt kvinnofientligt synsätt att hela tiden skuldbelägga kvinnor för sådant som män egentligen är ansvariga för.
Jag har aldrig fått orgasm vid sex...Då är jag värdelös alltså?
Jag skulle säga att det inte finns något tydligt samband. Men min erfarenhet säger mig att de kvinnor som lättare får orgasm gillar sex mer och är kåtare och snuskigare. Men givetvis finns det undantag. Själv tycker jag att sexet blir mycket bättre och roligare med en kvinna som har lätt att komma. Om hon behöver extra stimulans och tar saken i egna händer så tycker jag bara det är positivt.