Både män och kvinnor: hur mycket förspel har ni och vem tar initiativet? Min sambo förstår mig inte…
Hej!
Nu är min sambo på dåligt humör igen. Orsaken är bla att jag efter många års liv ihop fortfarande inte har fått honom att förstå hur viktigt förspel är för mig som kvinna. Det ligger såklart på oss båda. Vi har grälat många gånger om det. Eller, jag börjar påtala hur viktigt det är att jag får bli våt och kåt innan sex. Men till 90 % så är det jag som kommer över till honom. Och till i stort sett 90 % jag som börjar oralt på honom. Det börjar oftast med att han frågar om jag är sugen. Ja det är oftast han som börjar insuinera det, har jag inte nämnt det först så är jag ju inte intresserad enligt honom = du vill ju aldrig ha sex. och sen är det upp till mig typ om jag svarar ja och kryper över till honom. Han har efter så många år fortfarande inte förstått att jag vill ha nåt annat än att jag börjar suga honom. Sen är det nån smekning från honom och så ska jag vara kåt.
Jag behöver mer. Jag behöver att han smeker mig i vardagen ibland. Jag behöver när vi skedar och kollar tvn att han börjar smeka mig. Och inte bara rakt på brösten och nertill mellan benen. Jag har bett honom så många gånger att inte bara jag ska börja varje gång me han protesterar vilt och säger att du vill ju aldrig. Vi har sex 1-2 ggr i veckan ibland mindre beroende på livet i allmänt. Går det över en vecka märks humöret direkt.
Jag har bett honom om mer förspel från hans sida. Att han börjar smeka mig och ligga nära så jag har en chans att bli kåt. Det gör han säger han. Ja han ligger bakom och trycker sig med stånd mot mig. Tar mig direkt på brösten och handen glider in mellan benen vilket jag avskyr. Vi har redan grälar om det så många gånger och han har blivit aningen bättre med handen mellan benen. Men att verkligen börja ta initiativ inte bara genom att prata om det utan smeka och ge mig tid att bli sugen. Det går inte in!
Snacket om förspel är bara löjligt typ och han blir arg på mig. Säger att jag inte tänder på honom. Jag råkade säga att jag inte blir kåt bara sådär.
Men jag ska tänka mer på sex så blir jag kåtare.
En gång för flera år sen på semestern kröp han intill mig och smekte mig så jag blev kåt. Det sexet var fantastiskt. Jag nämner det ibland att sådär behöver jag åtminstone emellan gångerna jag går ner på honom först.
Det går inte in. Snälla hur gör ni andra som har några år på nacken tillsammans? Blir ni tjejer kåta direkt? Har ni förspel?
Fan jag vill ju kunna bli kåt. Det är ju underbart när man har sex. Nu känner jag mig alltid otillfredsställd eftersom jag måste vara kåt för att komma. Känns faktiskt inte helt bra.
Är jag fånig som behöver mer förspel än en smekning på någon minut innan det ska till? Borde jag skärpa mig och tänka mer sex?
Vill gärna ha tips av er har några.