-
Mannen tycker det är för jobbigt att hitta någon annan och stannar ändå och gnäller. ;)En manlig man skrev 2021-10-19 11:52:10 följande:Jag ställer den frågan då det är väldigt många som skrivit just det. De har tappat attraktionen till sin man helt enkelt och vill inte ha sex med honom längre. Men ingen talar om det för honom så han lever ju i tron om att det är något annat. Detta kan pågå under lång tid, flera år innan separationen är ett faktum. Tycker inte du att man som kvinna borde tala om för sin man i det läget att attraktionen är borta så mannen får en chans att besluta om nästa steg och kanske gå vidare till någon som attraheras av honom?
-
Dom två felen jag gjorde var att gifta mig med honom och vänta alldeles för länge innan jag drog, resten av felen gjorde mannen :)
-
Jag försökte så länge få han att förstå att det behövs ändring men det såg han aldrig, och sen när jag blev uppvaktad av någon annan "var inte otrogen" men beslutade mig då att dra, då skulle allt ändras han skulle göra allt, sen när jag stod på mig så tog nävarna över.En manlig man skrev 2021-10-19 14:36:37 följande:Jag håller med om det du skriver men har faktiskt utgått från vad som skrivits här av kvinnor. Det är många som skrivit tydligt att de tycker det är mannens fel.
Jag kan bara prata för mig själv och jo det var mannens fel, han hade så många chanser att rycka upp sitt sätt. -
Kommer vara singel resten av livet så inga problem :)En manlig man skrev 2021-10-19 14:38:55 följande:Ja, det låter inte som du gjorde något bra val. Varför gjorde du ett så dåligt val? Och varför stannade du så länge?
Hur tänker du säkerställa att nästa blir ett bra val? -
Nej det enda han gjorde var att få mig att inse att jag klarar mig bäst själv utan män.En manlig man skrev 2021-10-19 14:58:55 följande:Bra att du avslutade.
Är du ihop med den som uppvaktade dig?
Har min Magic wand och den slår alla män ;) -
Jag gissar på att en manlig man är kring 50 chef eller egen företagare hans sambo är yngre varit i periferin inom jobbet.
Han anser att det är en ynnest för hans sambo att hon får vara i hans närhet.
När hon inser att sex är det som är viktigt för han och börjar ifrågasätta så blir hon utbytt :)
Nä nu var jag taskig ;)
-
Förlåt retas bara :)Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 16:05:44 följande:
Jag gissar på att en manlig man är kring 50 chef eller egen företagare hans sambo är yngre varit i periferin inom jobbet.
Han anser att det är en ynnest för hans sambo att hon får vara i hans närhet.
När hon inser att sex är det som är viktigt för han och börjar ifrågasätta så blir hon utbytt :)
Nä nu var jag taskig ;)
-
Eller tror männen att dom är guds gåva till kvinnorna ;) eller kanske bara finns dåliga män ;) ?En manlig man skrev 2021-10-19 16:24:57 följande:Kvinnor dras till dåliga män, det finns det mycket bevis för i den här tråden.
-
Jag är ju en av dom dåliga kvinnorna, jag lämnade min man.En manlig man skrev 2021-10-19 16:41:13 följande:Skulle vara kul om någon av de "dåliga" kvinnorna och männen kunde skriva här.
-
Det var det dummaste jag hört :DEn manlig man skrev 2021-10-19 17:02:27 följande:Självklart kan alla få napp och speciellt kvinnor. Men det finns män som kämpat i 10 år på nätet och inte fått något.
Det brukar ju skrivas att 20% av männen ligger med 80% av kvinnorna. Lite sanning finns nog i det.