Inlägg från: En manlig man |Visa alla inlägg
  • En manlig man

Kvinnor, känner ni skuld?

Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 17:32:41 följande:

Det tror jag säkert och jag gillar det med. Det säger däremot inte så mycket  om din kvinnosyn eller din egen syn på dig själv. Knappast om hur du är som pappa och vad dina barn får med sig i sin ryggsäck ut i livet.

Vad händer om din nuvarande läser den här tråden? Eller andra inlägg du gjort i andra trådar? 

Mina barn får iallafall mer gott än ont med sig.

Vad händer? Inte vet jag?
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 17:32:41 följande:

Det tror jag säkert och jag gillar det med. Det säger däremot inte så mycket  om din kvinnosyn eller din egen syn på dig själv. Knappast om hur du är som pappa och vad dina barn får med sig i sin ryggsäck ut i livet.

Vad händer om din nuvarande läser den här tråden? Eller andra inlägg du gjort i andra trådar? 

Har jag skrivit dåligt om någon kvinna? Jag ställer mest frågor.
  • En manlig man
    New Dawn skrev 2021-10-19 17:14:15 följande:

Det någon tycker är latet kan för andra vara att vara avslappnad och "relaxt". Det någon tycker är ohygieniskt tycker någon annan är naturligt. Det någon tycker är mediokert är bra för någon annan.

Det finns många orsaker till att vara dålig i sängen och man har ju olika åsikter vad som är dåligt.

Du har själv skrivit saker som du skulle tycka var dåligt. Tex att inte uppskatta samlag. För någon annan är det bara bra och skönt att sex består av något annat än samlag.

Vissa vill vara undergivna och att den andre styr sexlivet. Det kan vara ett bra sexliv för vissa, medan andra skulle tycka att det var tråkigt och helt omöjligt att leva så.

Det absolut tråkigaste jag kan tänka mig är män som inte värdesätter annan närhet, och som blir tjuriga om man inte får lust när det gör något de gjort tusentals gånger, som om man är en maskin som startas av en speciell knapp.

Som sagt tidigare citerade jag bara vad andra kvinnor skrivit om sina ex. I övrigt håller jag med om din text.
  • En manlig man
    Anonym (Dejtaren) skrev 2021-10-19 17:13:38 följande:

Män har ungefär lika svårt att få tillfällig sex som kvinnor att få till seriösa relationer.

Ett matchningsproblem.

Frågan är varför så många män bara är intresserade av kvinnor för sex och är ointresserade av deras person?

Män tycks nöja sig med sex för att känna sig bekräftade.

För kvinnor tycks relationen vara en bekräftelse och efter tillräcklig mängd uppvaktning släpper hon till.

Det låter ju som taget ur 1950-talet men det är ju så det ser ut, tyvärr.

Tillfällig sex är lätt för vissa män och de flesta kvinnor.

Förhållande är lika svårt för både män och kvinnor såklart.
  • En manlig man
    Anonym (Dåtid) skrev 2021-10-19 17:08:50 följande:

Hur är man som "medioker" enligt dig?

Vad krävs för att du ska tycka att det är bra?

Tråkig och begränsad är medioker t.ex.

Bra är öppen, kåt och varierande. För mig personligen är det viktigt att man gillar kuk i alla hål, är undergiven och gillar smisk mm och har lätt för att komma.
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 17:46:23 följande:

Jo men det är tydligt vad du menar. De är inte bara "mest frågor" Du är ganska genomskinlig enligt mig. 

Nja, skriver lite provocerande ibland för att hålla igång diskussionen;) Men jag är absolut ingen feminist. Men det är väl inget fel med det eller? Finns ju många män och kvinnor som inte är det.
  • En manlig man
    Anonym (Dåtid) skrev 2021-10-19 17:52:24 följande:

Ok, tack. 

Det mediokra är väl minst sagt... mediokert förklarat. "Tråkig", vad är det?

Sen när jag läser det du gillar och vill ha, då tackar jag min skapare för att jag inte råkat ut för dig.

Många kvinnor som gillar det jag skrev och givetvis "vanlig" vaniljsex också. Men det har ju alla så det skrev jag inte ner.

Min kvinna kommer nästan alltid så ingen egoism här.
  • En manlig man
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 17:50:23 följande:

Du är ju en man som lätt får sex om man läser mellan raderna, och är det någon som inte ställer upp så är det en man haterska  :)

Jag har blivit nekad flera ggr. T.o.m en som jag träffade tre ggr.

Då gav jag upp. Men inget hat hos mig. Mer respekt för en kvinna som inte särar för lätt.
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 17:53:51 följande:

Japp... där kom det ! Har lätt för att komma...

Vill du slippa anstränga dig eller är du en dålig älskare? 

Är det viktigare att du sprutar? 

Jag har aldrig kommit under sex. Älskar att knulla och är kuksugare av rang sedan 33 år. Men troligen medioker....

Men kan du komma under sex om du sköter det själv? T.ex om jag tar dig bakifrån så använder du fingrar eller vibrator själv.
  • En manlig man
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 17:52:55 följande:

Vad ger du kvinnan ?? att hon ska ställa upp som knulldocka har vi förstått, men vad är din förmåga.

Har lätt för att komma? ,så du slipper engagera dig så mycket ? bara du får göra som du vill ? 

Jag uppskattar när en kvinna får orgasm på samma sätt som de flesta kvinnor uppskattar att mannen kommer. Om din man aldrig kom av dig är jag säker på att det hade påverkat dig massor.
Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?