Inlägg från: Anonym (Dumpad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dumpad)

Kvinnor, känner ni skuld?

Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 17:55:22 följande:
    Då är vi två 
    Tre....jag kräktes lite i min mun nu....
    Hellre "normalsnygg" och normalvettig i sängen än snygg, vältränad och asshole både i och utanför sängen. 
  • Anonym (Dumpad)
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 17:52:55 följande:
    Vad ger du kvinnan ?? att hon ska ställa upp som knulldocka har vi förstått, men vad är din förmåga.
    Har lätt för att komma? ,så du slipper engagera dig så mycket ? bara du får göra som du vill ? 
    Kanske lite orolig att det saknas nån centimeter....inte ovanligt isf. Lättare då om kvinna har lätt att komma. Det krävs inte så mycket gods eller skills kanske. Jag vet ju inte själv men tänker högt...
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:16:51 följande:

Men kan du komma under sex om du sköter det själv? T.ex om jag tar dig bakifrån så använder du fingrar eller vibrator själv.

Har du svårt att förstå skriven text?

Vad tror du "aldrig kommit under sex" betyder?
  • Anonym (Dumpad)
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 18:23:29 följande:

Han vill ha ett svar som bostar hans ego :D 

Ja...om kvinnan tillfredsställer sig själv under tiden...som hon gör vid onani.

Smidigt...hur mycket har mannens prestation med hennes orgasm att göra?
  • Anonym (Dumpad)
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 18:26:50 följande:

Ja...om kvinnan tillfredsställer sig själv under tiden...som hon gör vid onani.

Smidigt...hur mycket har mannens prestation med hennes orgasm att göra?

Han skrev ju faktiskt " om du sköter det själv"....
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:32:31 följande:
    Gillar du att din man kommer när ni ligger med varandra?
    Det handlade inte om att man gillar  om partnern  kommer utan att partnern  kommer.
    Byt inte riktning nu. 
    Det går ju inte ens att jämföra.  Ser du kvinnans orgasm antingen som kvitto på att du är bra eller kvitto på att hon har det skönt eller båda?  Man kan ha skönt utan orgasm eller hur? (Män brukar säga det ibland, nä jag behöver inte komma varje gång..Deet behövs inte. . Speciellt de som kallar sig "givare") 

Om kvinnan smeker sig själv eller använder vibrator (som vid onani) samtidigt som hon har kuk i sig, hur stor betydelse har mannen? 

Om kvinnan inte smeker sig själv  utan har enbart kuk i sig och inte får orgasm, vad betyder det? 

Ni kommer av att antingen onanera, knulla, bli runkade eller avsugna. 

Inte av att onanera och knulla samtidigt. Som det faktiskt är om jag använder vibrator/fingrar på klitoris när du knullar mig. 

Undantag är givetvis de som får vaginala orgasmer när de knullar.  
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:30:39 följande:
    Jag uppskattar när en kvinna får orgasm på samma sätt som de flesta kvinnor uppskattar att mannen kommer. Om din man aldrig kom av dig är jag säker på att det hade påverkat dig massor.
    Kommer kvinnan "av dig" om du kör doggy och hon har vibrator på klitoris? 
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-19 18:37:35 följande:
    Kan ju betyda aldrig kommit av penetration...

Har du aldrig fått orgasm?
    Skulle tro att penetration faller under sex eller vad tror du? 

Jag tror du  tramsar pga att du börjar  tappa argumenten. 

"Aldrig fått orgasm under sex" är tämligen kristallklart. 

Ingen man (i mitt fall) har varit närvarande under orgasm. Alltså, aldrig fått orgasm under sex. 

Jag kommer av onani men det är bara 7 år sedan det hände första ggn. Jag skriver ofta om det på FL. 
  • Anonym (Dumpad)
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-19 19:26:41 följande:
    Sorry Dumpad! Klickade på fel citat sist när jag tittade in.... När jag ändå är här vill jag säga att ditt intryck helt rätt. TS börjar alltid tramsa när han tappar argumenten. Men han gör också så för att få oss tjejer att berätta mer detaljerat om oss själva och om vårt sexliv.... Vet inte om mannen går igång på vad som skrivs men det känns så..... därav sex frågor.
    Jag förstod att det inte var mig du avsåg att citera. 
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-19 21:04:56 följande:

Då förstår jag att vissa män skulle tycka det var tråkigt att ligga med dig och få det avklarat snabbt. Men fortsätt öva så släpper kanske blockeringarna du har.

Skulle du vilja ha sex med en man i ett långt förhållande utsn att han kom? Han kunde bara komma själv instängd i ett rum.

Jag har ännu inte träffat någon sån man och har ett aktivt sexliv. Mycket kuk ha det blivit och nu är två par inbokade. Jag klagar inte.

Ja det skulle jag. Min man levde med mig i 25 år han visste innan att jag aldrig kommit. Min första orgasm skedde

samma vecka han meddelade sin flytt faktiskt men det är en annan historia.
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-19 23:36:45 följande:

Kul att du lever loppan nu och trivs med det. Själv tröttnade jag rätt snabbt. Sex är bättre med någon man tycker om och som tycker om en tillbaka. Dessutom lär man känna varandra och då blir det ännu bättre. Du behöver inte ta illa upp för att jag säger min åsikt. Men jag tycker verkligen det är roligare med sex när kvinnan kommer. Jag vet att de flesta män tycker lika som jag. Iallafall män som är erfarna och testat olika. Oerfarna män är nog bara glada att de har någon att ligga med.

Är de dessa män jag dejtar menar du? Tillåt mig småle
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-20 00:10:35 följande:

Nej, de tror jag inte. Men de ser dig mest som en sexleksak. Jag menar i ett riktigt förhållande under flera år där man har sex kanske 1000 ggr på 5 år. Rätt trist som man då om kvinnan inte kommer. OBS! Min åsikt OBS!

Det är klart att förutsättningarna för mig att få orgasm vore bättre om jag hade en fast relation. Speciellt nu när jag vet vad en orgasm är. Men jag är singel så det får vänta. Jag är nöjd med mina egna så länge.
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-20 00:27:03 följande:

Varför kan du inte göra det du gör ensam tillsammans med en man?

Nej det vill jag inte. Det är för korta förbindelser.
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-20 00:38:58 följande:

Vill inte?? Om du kan ensam borde du kunna tillsammans med någon. Eller är det pinsamt tycker du och blir mentalt blockerad kanske. Jag har stött på det tidigare. En kk jag hade som var helt oblyg och ställde upp på det mesta kunde komma själv 5-6 ggr i rad med vibrator. Jag bad henne testa att onanera inför mig en gång. Hon försökte men kom aldrig över kanten. Min närvaro blockerade henne.

Nej jag vill inte. Jag har haft min långvariga kk som publik vid ett tillfälle.

Med de andra vill jag inte. Det känns för intimt och den relationen har vi inte.

Jag behöver för övrigt inga leksaker för att nå orgasm.
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-20 07:53:32 följande:

Så du tycker din orgasm och sättet du får den på är mer intimt än att ligga mer främlingar? Men jag dömmer ingen. Hoppas du kan lossa upp dina mentala spänningar.

Ja det tycker jag absolut. Var har jag sagt att de är främlingar?
  • Anonym (Dumpad)
    Anonym (sexlust dör av en anledning) skrev 2021-10-20 11:14:13 följande:

Att ligga med en främling behöver inte vara ett dugg intimt. Det kan ju räcka med att man drar upp kjolen och lutar sig framåt medan man läser en tidning eller pratar i telefon.Går ju inte att jämföra med stunderna med sig själv och sin egen fantasi som är det intimaste man kan komma. Sex med en främling går ju heller inte att jämföra med att ha älskog med någon man är kär i. Det är ju intimt om sinnligt på ett annorlunda sätt än onani även om man inte behöver känna sig bekväm med att onanera då heller.

Precis. De är inte främlingar men det finns ingen intimitet. Det är sex rätt och slätt. Hett och ganska korta stunder. Upphetsande även för mig men att hålla på och mecka för att jag ska (kanske) komma är jag inte intresserad av. Det vill jag testa i lugn och ro med någon jag törs "misslyckas" med.
Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?