Kvinnor, känner ni skuld?
Hellre "normalsnygg" och normalvettig i sängen än snygg, vältränad och asshole både i och utanför sängen.
Men kan du komma under sex om du sköter det själv? T.ex om jag tar dig bakifrån så använder du fingrar eller vibrator själv.
Han vill ha ett svar som bostar hans ego :D
Ja...om kvinnan tillfredsställer sig själv under tiden...som hon gör vid onani.
Smidigt...hur mycket har mannens prestation med hennes orgasm att göra?
Då förstår jag att vissa män skulle tycka det var tråkigt att ligga med dig och få det avklarat snabbt. Men fortsätt öva så släpper kanske blockeringarna du har.
Skulle du vilja ha sex med en man i ett långt förhållande utsn att han kom? Han kunde bara komma själv instängd i ett rum.
Kul att du lever loppan nu och trivs med det. Själv tröttnade jag rätt snabbt. Sex är bättre med någon man tycker om och som tycker om en tillbaka. Dessutom lär man känna varandra och då blir det ännu bättre. Du behöver inte ta illa upp för att jag säger min åsikt. Men jag tycker verkligen det är roligare med sex när kvinnan kommer. Jag vet att de flesta män tycker lika som jag. Iallafall män som är erfarna och testat olika. Oerfarna män är nog bara glada att de har någon att ligga med.
Nej, de tror jag inte. Men de ser dig mest som en sexleksak. Jag menar i ett riktigt förhållande under flera år där man har sex kanske 1000 ggr på 5 år. Rätt trist som man då om kvinnan inte kommer. OBS! Min åsikt OBS!
Varför kan du inte göra det du gör ensam tillsammans med en man?
Vill inte?? Om du kan ensam borde du kunna tillsammans med någon. Eller är det pinsamt tycker du och blir mentalt blockerad kanske. Jag har stött på det tidigare. En kk jag hade som var helt oblyg och ställde upp på det mesta kunde komma själv 5-6 ggr i rad med vibrator. Jag bad henne testa att onanera inför mig en gång. Hon försökte men kom aldrig över kanten. Min närvaro blockerade henne.
Så du tycker din orgasm och sättet du får den på är mer intimt än att ligga mer främlingar? Men jag dömmer ingen. Hoppas du kan lossa upp dina mentala spänningar.
Att ligga med en främling behöver inte vara ett dugg intimt. Det kan ju räcka med att man drar upp kjolen och lutar sig framåt medan man läser en tidning eller pratar i telefon.Går ju inte att jämföra med stunderna med sig själv och sin egen fantasi som är det intimaste man kan komma. Sex med en främling går ju heller inte att jämföra med att ha älskog med någon man är kär i. Det är ju intimt om sinnligt på ett annorlunda sätt än onani även om man inte behöver känna sig bekväm med att onanera då heller.