En manlig man skrev 2021-10-19 21:51:13 följande:
Hon sa att hon var en dålig kvinna då hon inte nådde upp till mina önskemål i sängen. Men om hon i övrigt är en bra kvinna som håller hemmet fint och är en bra mamma, kul att vara med osv. så är hon ingen dålig kvinna enligt mig iallafall.
Men på samma sätt som män är dåliga kan väl kvinnor vara det.
Jag bad henne förtydliga sin definition av "dålig". Vad jag ser har jag inte gjort något påhopp på någon utan bara ställt frågor till skillnad mot många här i tråden. Och som tidigare påpekats så skriver jag lite provocerande. Det är svårt att hantera för vissa kvinnor.
Måste sluta nu. Ska ner i källaren och knulla:)
Fattar inte varför du inte reder ut ditt psykologiska övertramp direkt med New Dawn. Det vore mest juste av dig.
Att nå upp till dina önskemål i sängen verkar en enkel match när du talar vanilj. Vaginalt, oralt och analt tillhör vanligheter numera.
Du anser en bra kvinna håller hemmet fint, har bra mamma egenskaper och är kul att vara med. I tråden ställer du specifikationer till DN om hur kvinnan "ska" vara i sängen. Om jag inte missminner mig talade du om exakt många gånger varje vecka, under 10-15 minuter som kvinnan "måste" ge dig oralsex. Även om hon mår psykiskt eller fysiskt dåligt eller inte på humör, vilket jag tycker låter oerhört egoistiskt och hänsynslöst av dig. Känner omvänt ingen tjej som har orgasmkrav på sin kille uppspaltade på det sättet. Är mina väninnor och jag mindre egoistiska och hänsynslösa?
Det är väl närmast självklart att vi kvinnor också vill att mannen sköter om hemmet och tar grovstädningen, handlar, lagar goda middagar, dukar, diskar, och är en bra pappa. Utan knorr och med rätt inställning pysslar om oss och grejar. Därutöver är det en fördel om mannen ser bra ut men utan att vara modellsnygg, är någon man tänder till på i sängen och har bra jobb.
`"Lite provocerande"? Hur mår du innerst inne som håller på så, avsiktligt väcker förargelse? Är du i underkuvad roll i någon typ av polyamoröst förhållande eller känner dig mer rebellisk genom provokativt utagerande sätt? Eller i systematisk otrohet?
Vad jag vet finns mest källarförråd och cyklar i områdets källare. men såklart kan du säkert knulla av dig där i dunklet, när mycket annat i tillvaron mörkas... Det passar liksom väldigt bra. Nej allt tål inte att synas i dagsljuset för alla. Så är det bara. Önskar dig en njutningsfull stund som håller i sig till imorgon bitti! Hoppas källaren är någorlunda fräsch.