Inlägg från: Anonym (xxx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (xxx)

KK relation med min gaykompis

Anonym (TS) skrev 2021-10-16 21:07:31 följande:

Det är självklart det är otrohet! Det är inget snack om den saken, inget jag är stolthet alls.

Jag skrev att jag resonerade konstigt när jag var full och tänkte där och då att jag kunde ?prova en gång?.

Men visst! Självklart är det otrohet.

Min och min mans äktenskap är konstgjord andning och har varit, åtminstone de senaste 4 åren (av 15). Det kommer ta slut ändå och det är ingen som är förvånad.

Jag kommer berätta för honom (utan detaljer) vad som hänt och vad jag har gjort, oavsett hur det här slutar. Jag är bara nu i en sits där jag inte trodde jag skulle hamna i

Vilken efterhandskonstruktion. Du skriver i ditt första inlägg att du skulle behöva gå igenom en skilsmässa om du bestämmer dig för din gaykompis.
    Alltså hade du inte tänkt skilja dig annars.

Nu försöker du inbilla dig att du ändå tänkt skilja dig. Vem försöker du lura mer än dig själv?

Du är som många andra kvar i ett småtrist äktenskap, träffar en ny, är otrogen och helt plötsligt så är ditt äktenskap skitdålig och har varit i flera år. Bara att vara kvar i ett dåligt äktenskap i flera år säger en del om en människa. Man skiter i sin partner och väntar på att lämna tills man hittat någon ny. Och inte ens då tar man rätt beslut, utan man bedrar sin partner också, som lök på laxen. 

Stackars barn, säger jag. En sådan ryggradslös mamma. 
Svar på tråden KK relation med min gaykompis