Inlägg från: Anonym (isär sedan länge) |Visa alla inlägg
  • Anonym (isär sedan länge)

Vad ska bli skönt att slippa?

Vi är iofs isär sedan länge, men då jag saknar och älskar honom och skulle vilja att det var vi så blir det väldigt små futtiga saker jag får forcera fram. ljudet av mixern tidigt på helgmorgonen när han gjorde nån slags proteindrinksmoothie till sig själv (en sörja av proteinpulver, juice, frukt och bär), det var irriterande, Men efter det fixade han normal frukost som inte såg ut som uppkastning... till oss och satte på kaffe så vettifan om det var så störande eller om jag faktiskt saknar att bli störd av det.

Näe usch sen är det tomt. Han hade en del störande vanor och beteenden men jag saknar alla dem. 

Äsch usch jag har inte ens fakking korvbröd att klaga på, det fanns alltid lagom med korvbröd, behövde inte ens reflektera över korvbröd.

Hans kyl var alltid välfylld, han lagade alltid god mat, han var suverän i sängen, såg överdrivet snygg och manlig ut, behandlade mig som en prinsessa och var helt perfekt. Han fick mig att känna mig vacker, älskad och sexig. Jag var verkligen komplett och lycklig med honom. Jag älskade honom. Varför lämnade han mig? 

exandthecity skrev 2022-03-26 11:13:01 följande:
    Du beskrev i tidigare inlägg den där proteindrinken så jag förmodar att han var en person som tränade och höll sin kropp i trim. Gjorde kanske inte du, eller ??
    Tränar ok efter förmåga, jag är kortväxt och det utesluter många träningsformer eller att de måste anpassas för att jag skall kunna utföra dem. 

Men inte sådär fanatiskt tränande som honom att jag "måste" träna varje dag  Hotellet skall ha gym osv. när vi reste.
Svar på tråden Vad ska bli skönt att slippa?