• svansmamman

Är detta ett PLUS?

Sessa88 skrev 2021-10-18 14:51:39 följande:

Någon som ser?

//

Det ser ut som ett plus i mina ögon. Jag håller tummarna för dig, ser framemot uppdatering! Med tanke på att det är så nära BIM kan du ju ta ett cb digital och få svart på vitt, men det kanske är det du tänkt testa med imorgon. :)
  • svansmamman
    Sessa88 skrev 2021-10-18 14:51:39 följande:

Någon som ser?

Jag tycker definitivt det ser positivt ut och då är jag ändå alltid skeptisk till test. Flört

Jag håller tummarna och ser framemot uppdatering! 
  • svansmamman
    Sessa88 skrev 2021-10-20 04:42:33 följande:

Översta taget i förrigår, understa typ nu... inte någon skillnad alls. Eller? BIM imorgon.

Det är säkert inget plus då :(

Jag tycker strecket ser starkare ut nu men det är svårt att bedöma om det är för att det ena är torkat och det andra inte. Om du har BIM imorgon kan du absolut ta ett digitalt nu, jag har för mig att det är typ 97% rättvisande när man testar på BIM-1.
  • svansmamman
    MelanieY skrev 2021-10-20 11:02:35 följande:

Behöves nog lite hjälp här med . Börjar bli knäpp här hemma...

Tog test igår 10 dgr efter äl. Visade negativt. Tog ytterligare test idag 20/10 det syntes en lite skråma blått längst ned och nu efter ca 2 h ser den ut såhär.. Vad betyder det. Eller är jag helt bortom ????????

Min erfarenhet är att det inte är positivt när det ser ut sådär. Vidare ska testen inte avläsas efter två timmar så allt som skett efter testtiden är irrelevant.
  • svansmamman
    RoyalCanin skrev 2021-10-21 11:18:00 följande:
    Min erfarenhet med Clearblue early stämmer överens med din.... Visar ibland "konstiga streck", och delar av streck. Har då för mig varit negativt.
    Precis samma för mig. Jag har helt slutat testa med dem och använder hellre CB digital, jag föredrar att vänta någon dag med att testa och då få ett (förhoppningsvis) rättvisande resultat än att testa någon dag tidigt och bli osäker på svaret.  
Svar på tråden Är detta ett PLUS?